UNN tromsø

Bkno2262672

Flørter med forumet
Noen som har fødd i tromsø i løpet av 2018?

Lurer litt på om mannen får pårørende pris på pingvinhotellet. Noen som vet ?

Selv kan jeg bo på hotellet en uke før termin pga reisevei og fordi jeg er selektert til å føde der.

Har igangsetting 6 mars. Å tenker da om han må betale blodpris for å være der.

Noen som har fødd i tromsø i løpet av 2018?

Lurer litt på om mannen får pårørende pris på pingvinhotellet. Noen som vet ?

Selv kunne jeg bo på hotellet en uke før termin pga reisevei og fordi jeg er selektert til å føde der.

Har igangsetting 6 mars. Å tenker da om han må betale blodpris for å være der.

fødte i januar 18 der, var og selektert til å føde der pga seteleie. jeg måtte bo der nesten to uker før. men min mann fikk ikke bo lamme meg før etter fødsel fordi det var fult og de hadde kun enkelmannsrom.
var rundt 450 kr natta etter fødsel + mat.

fødte i januar 18 der, var og selektert til å føde der pga seteleie. jeg måtte bo der nesten to uker før. men min mann fikk ikke bo lamme meg før etter fødsel fordi det var fult og de hadde kun enkelmannsrom.
var rundt 450 kr natta etter fødsel + mat.

Oki takk for svar :happy:
Da er det nok samme som i 2015 når jeg fødde der.
Vi har dato for i gangsetting så skal prøve å få jordmor her til å gi beskjed om at vi kommer til den datoen. Har lest at det er mye fult der nå også av turister :/

Oki takk for svar :happy:
Da er det nok samme som i 2015 når jeg fødde der.
Vi har dato for i gangsetting så skal prøve å få jordmor her til å gi beskjed om at vi kommer til den datoen. Har lest at det er mye fult der nå også av turister :/
Etter fødsel, så er det jo eventuelt barseletasjen på hotellet, og der putter de jo ikke turister ;)
I 2017 var det også 450 per natt, frokost inkludert, men ingen andre måltider... Noe vi syntes var veldig dumt siden jeg hadde mat på hotellet i oppholdet..

Etter fødsel, så er det jo eventuelt barseletasjen på hotellet, og der putter de jo ikke turister ;)
I 2017 var det også 450 per natt, frokost inkludert, men ingen andre måltider... Noe vi syntes var veldig dumt siden jeg hadde mat på hotellet i oppholdet..

Fikk du dekket alle målltider på hotellet ?
Ja det er litt kjipt at de ikke får noe særlig mere dekt :/

Fikk du dekket alle målltider på hotellet ?
Ja det er litt kjipt at de ikke får noe særlig mere dekt :/
jeg fikk middag og varm lunsj dekt så lenge jeg ikke tok maten med meg på rommet. men spiste nede i kantina. mannen måtte betale selv etter fødsel. Men det var vel 190 kr pr måltid. så vi bestilte takeaway og fikk levert. :)

Back
Topp