Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser jo veldig lovende ut!10-11-12dpo![]()

Og mer lovende er det blitt. Har selvfølgelig testet hver dag, og det er fin styrke på strekene nå. Blodprøve neste ukeSer jo veldig lovende ut!![]()

Så utrolig gøy! Ja ventetiden mellom innsett og blodprøve må jo være et av landets lengste på UNN. Men det blir jo mest sannsynlig verdens fineste julegave du får med og få jubeltelefon fra UNNOg mer lovende er det blitt. Har selvfølgelig testet hver dag, og det er fin styrke på strekene nå. Blodprøve neste uke![]()
.
Jeg fikk ultralyd i uke 6+4 men det var pga. sommerstengt både hos de og hos lokal gynekolog. Mener de vanligvis tilbyr den rundt uke 7-8Siden blodprøven ikke er før man er 5+2, regner jeg med at første UL er ganske fort etter det. Noen som har erfaring med noe tidsaspekt der?![]()
.Jeg bestilte UL lokalt/privat siden jeg var en flytur unna sykehuset. Fikk beskjed om at den skulle tas tidligst 7+1 hvis jeg husker riktigSiden blodprøven ikke er før man er 5+2, regner jeg med at første UL er ganske fort etter det. Noen som har erfaring med noe tidsaspekt der?![]()

Forstår! Har bestilt en privat på 8+1 i tilfelle jeg ikke rekker en på UNN (skal på ferie).Jeg bestilte UL lokalt/privat siden jeg var en flytur unna sykehuset. Fikk beskjed om at den skulle tas tidligst 7+1 hvis jeg husker riktig![]()