UNN Tromsø pikene

10-11-12dpo :puke

Vedlegg

• IMG_3845.jpeg
    IMG_3845.jpeg
    341,1 KB · Visninger: 51
Siden blodprøven ikke er før man er 5+2, regner jeg med at første UL er ganske fort etter det. Noen som har erfaring med noe tidsaspekt der? :happy:

Siden blodprøven ikke er før man er 5+2, regner jeg med at første UL er ganske fort etter det. Noen som har erfaring med noe tidsaspekt der? :happy:
Jeg bestilte UL lokalt/privat siden jeg var en flytur unna sykehuset. Fikk beskjed om at den skulle tas tidligst 7+1 hvis jeg husker riktig :happy:

Noen i forumet som må reise med fly ifbm. IVF-behandlingen i Tromsø?

Jeg vurderer å bytte til Oslo (hvis det går?), siden det er så få fly som går mellom Tromsø og hjembyen. Innsett tar bare 20 minutter, men jeg må alltid ta morgenflyet til Tromsø, og kveldsflyet hjem. Egguttaket krever opphold på to dager. Veldig tungtvint, og veldig vanskelig mtp. jobb når det går så mange hele dager!

Noen i forumet som må reise med fly ifbm. IVF-behandlingen i Tromsø?

Jeg vurderer å bytte til Oslo (hvis det går?), siden det er så få fly som går mellom Tromsø og hjembyen. Innsett tar bare 20 minutter, men jeg må alltid ta morgenflyet til Tromsø, og kveldsflyet hjem. Egguttaket krever opphold på to dager. Veldig tungtvint, og veldig vanskelig mtp. jobb når det går så mange hele dager!
Jeg reiste med fly, ja. Jeg kunne reise med kveldsfly til egguttak, så ble bare en dag borte fra jobb der. Men det er uten tvil tungvint!

Jeg tror ikke du kan bytte til Oslo helt uten videre, vil tro du må starte helt forfra da :)

Back
Topp