Unisex toaletter...

1980

Elsker forumet
Skikkelig politisk ukorrekt altså:p Men var en liten tur ute igårkveld, og der var det jammen slike.. Trangt rom med to do, og når jeg kommer inn står det 3 halvfulle menn/gutter der. Liker ikke, det føles utrygt.. Og ja jeg vet at de fleste menn ikke er potensielle voldtektsmenn altså, men der og da føltes det ikke umulig at en kunne ha dratt meg inn på do uten at noen hadde merket det utenfor. Huff, neste gang må jeg ha med meg en venninne.. Og dette var slett ikke den verste uteplassen. Men det er kanskje bare jeg som er rar?! :D

Liker ikke unisextoaletter. Damer er ille nok på offentlig toaletter mtp hygiene. Menn er verre..! Ikke særlig fan av urinstanken!

Liker ikke unisextoaletter. Damer er ille nok på offentlig toaletter mtp hygiene. Menn er verre..! Ikke særlig fan av urinstanken!
Ja hygienen er jo også en ting:yuck: ..men hva er årsaken til at det blir flere og flere unisexdoer? Bare pga transpersoner eller andre årsaker?

Har ikke noe imot det. På en campingplass vi er på så er det det. Men det er ett fint do bygg med egne flere egne toaletter i en gang. Det er ikke verre enn å gå på do hjemme. Problemet der er alle barna som roter. Merker ikke noe ellers. Men er ikke urinaler der da. Det går kjempe fint selv med masse fulle folk om kvelden/ natta. Er vel noe med hva man er vant til. Der har det vært sånn i de 8 årene vi har vært der. Men kommer nok veldig ann på bygget og hvordan det er bygd opp. Der går inn med ett nøkkelkort og kommer inn i en lang gang. Der er det masse dører. 3 til dusjer og 5 til doer. Samme på andre siden av bygget.

Unisextoaletter plager meg ikke, fulle folk plager meg. Er ikke glad i fulle folk, både menn og kvinner, i trange rom eller steder hvor jeg er alene. Har for den saks skyld hatt flere ubehagelig hendelser med fulle kvinner enn menn...

Hmm har ikke noe i mot det men kommer jo an på hvordan de lager det til.

Ja hygienen er jo også en ting:yuck: ..men hva er årsaken til at det blir flere og flere unisexdoer? Bare pga transpersoner eller andre årsaker?
Kanskje for å lette på køen på damedoene på utesteder?

Og så er det jo et litt mer avslappet forhold til å skille menn og kvinner generelt i samfunnet enn det var før.

Ingen problem med unisex så lenge renholdet er bra. Men det avhenger jo selvsagt også veldig hvor disse toalettene er, og hvem som bruker dem.

Ikke noe i mot unisex toaletter, men spørs HVOR de er. På nattklubb/bar hadde jeg også følt meg utrygg, og typisk slike plasser er det greit om de er skilt :) også hygiene messig, mannfolk bommer mer og mer etterhvert som de drikker, og det er lite deilig å slenge seg nedpå :p

Har ingen problemer med unisex toaletter..... Liker ikke fulle folk, men det er en annen sak :P

På utested er det greit med delt.
På vgs hadde vi i et av byggene unisex og det var ikke noe problem. (skolen var bygget for bare gutter så det var bare en garderobe ved gymsalen. Men heldigvis to gymsaler så vi fikk hver vår garderobe.

Sånn generelt i samfunnet synes jeg unisex er greit, men ser poenget på et utested dog er det fulle folk jeg har mest "problemer med" i den settingen

Back
Topp