Ungmamma90

ElisabethRB

Forumet er livet
Nå har ikke jeg fått vært her stort i det siste...
Så jeg spør i spenning....
Er du blitt forlovet??

Uansett håper jeg dere hadde en super fin kjærestedag[:D]

*Dytt*

Heihei[:D]
Både ja og nei[:)] jeg har fått en utrolig fin ring som er en forlovelses ring 1,6 karat diamanter og ringen er i hvitt gull[:D] Den er nydelig[:D]
I tilegg sa han at han hadde en overraskelse til meg nå kommende lørdag[:D] men vi har bestemt oss for å forlove oss, så ja jeg er vel egentlig blitt forlova da[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse[:D][:)]

Så utrolig koselig
Gratulerer så mye[:D][:D][:D]

Nå er jeg spent på hva overraskelsen er[8D][;)]

Oh så koselig!!! Gratulerer så mye med forlovelsen!!!! Det er jo kjempemoro [:D]
Hørtes ut som en fin fin forlovelsesring i hvitgull! Har du bilde av den???

Tusen takk jenter ^^,

Jeg måtte jo ta et bilde av dem hihi[:D] her er den[:D]

Nyyyyydelig ring!! Gratulerer så mye [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse!![:D][:D][:D]
NYDELIG ring!

Tusen takk[:D] Hadde hadde visst spart til den ringen helt siden vi traff hverandre for første gang.
 Han sa han visste fra den dagen at jeg var den han ville være med resten av livet[:D] Høres litt klisje ut, men han er utrolig romantisk når han først vil[:D]

Oh, så romantisk!!! OG så utrolig fin ring!!!! Det var koseilg [:D]

Tusen takk ^^,

Gratulerer så masse[:D] fantastisk nydelig ring[:)]

Takk^^,

ORIGINAL: Tengla

åååå eg og viiil [:)] gratulere sooooooOO masse [:)] desverre har eg verdens mest uromantiske kjæresten, så de der kan eg vel bare sjåå laaaangt og lenge etter[:(]   den var nyyydelig ringen[:D]

Da er vi to...

Men gratulerer en MASSE MASSE! Håper du oppdaterer oss ang lørdag altså!

Det skal jeg gjøre vettu[:D][:D]

ORIGINAL: Tengla

ORIGINAL: Ungmamma90

Tusen takk[:D] Hadde hadde visst spart til den ringen helt siden vi traff hverandre for første gang.
Han sa han visste fra den dagen at jeg var den han ville være med resten av livet[:D] Høres litt klisje ut, men han er utrolig romantisk når han først vil[:D]

OMG!!! [:D] for en fantastisk kjekke kjæresten!!

Tusen takk^^ kunne aldri fått noen bedre enn han

Back
Topp