Ungkarskvinnen

AdelinaBambina*

Elsker forumet
Søøøøøøøøren at hun velger Jesse[:(]

JASON&TYLER

årh[:(]

Dere andre som har fulgt med på det, hvem heia dere på??

ORIGINAL: Tess@

Jeg heiet på Jason,så må ærlig innrømme at jeg nesten er litt lei meg nå jeg[&o] (disse hormonene altså[:D])

enig.....

Ja det var trist.. MEN nå får vi jo se mer av Jason og Ty siden han er den neste ungkaren!!! Og han er forlovet med en av damene han møtte der!! ;)

ORIGINAL: **Bella**

Ja det var trist.. MEN nå får vi jo se mer av Jason og Ty siden han er den neste ungkaren!!! Og han er forlovet med en av damene han møtte der!! ;)

NEEEEEEEEI????[:D]
DIIIIIIIIIIIIGG!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]
You made my day!!!!!!!

må si jeg jublet litt da hun valgte jesse[8D] 
noen som vet hvor man kan se den siste episoden på nett??[8|]

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

må si jeg jublet litt da hun valgte jesse[8D] 
noen som vet hvor man kan se den siste episoden på nett??[8|]

sikkert på youtube. ergrer meg litt at jeg må se ungkaren og nå, pleier aldri å følge med på slike serier, men ble røpet litt forskjellig spennende på ellen så nå mååå jeg jo!!!

Jeg har heiet på Jesse hele tiden, så jeg er superfornøyd med at hun valgte han

Jeg visste hun kom til å velge Jesse i kveld.Så på Ellen forrige uke(tror jeg), og der var Jason gjest..De viste jo klipp fra den siste rosesermonien, så da så jeg jo hvem som ble valgt..[&:]Jeg som hadde fulgt med på serien og som gleda meg til siste episode!![:@] Litt domt at vi ligger så langt etter når det gjelder disse realityseriene..

På Ellen ble det fortalt at det er slutt mellom DeAnna og Jesse, og at hun kommer tilbake i Ungkaren der Jason er ungkar.Det ble ikke fortalt hvorfor, men kanskje hun vil ha han tilbake??[;)]

http://www.youtube.com/watch?v=3ZmDtV-t7KU

Lykken varte ikke lenge!

Likte først Jason best, men syntes han virka falsk og kanskje forelsket i forelskelsen i limmoen jeg.
Tror ikke det heller hadde vart[&:][&:]

ORIGINAL: *Solstråle*

Jeg har heiet på Jesse hele tiden, så jeg er superfornøyd med at hun valgte han

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: Ingeri

På Ellen ble det fortalt at det er slutt mellom DeAnna og Jesse, og at hun kommer tilbake i Ungkaren der Jason er ungkar.Det ble ikke fortalt hvorfor, men kanskje hun vil ha han tilbake??[;)]

Ikke som en av frierne da? Kanskje bare hun skal være der og hjelpe han å plukke ut en dame?
Hun er ikke avbildet som en av frierne på hjemmesiden i allefall..

hva er adr til den hjemme sida? [:)]

ORIGINAL: Ingeri

Ikke som en av frierne da? Kanskje bare hun skal være der og hjelpe han å plukke ut en dame?
Hun er ikke avbildet som en av frierne på hjemmesiden i allefall..

hun kommer ikke som en av frierene, men for å si at hun valgte feil da hun valgte jesse, og sikkert for å prøve å få han tilbake antar jeg.

ORIGINAL: **Bella**

Hvordan vet du at de er forlovet? Serien er jo ikke ferdig i USA enda.

men den er ferdig innspilt og han sa det da han var hos ellen[:)]

ORIGINAL: CHICKA©

http://www.youtube.com/watch?v=3ZmDtV-t7KU

Lykken varte ikke lenge!

Likte først Jason best, men syntes han virka falsk og kanskje forelsket i forelskelsen i limmoen jeg.
Tror ikke det heller hadde vart[&:][&:]

Akkurat det følte jeg også når han satt i limoen!
Han snakket så mye om at han hadde så lyst å være forelsket igjen, men veldig lite om henne.

Back
Topp