Unger

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Fikk telefon fra læreren til min sønn at han hadde kalt en lærer for Homo[&:]
Nei, det er ikke ett ord han har lært av oss hjemme[:)]
Ja, han sa det i sinne fordi læreren var urettferdig. Men han trodde det betydde " jeg ler av deg" for det hadde kusina sakt...

Han vet nå hva homo betyr og er ganske flau[:)]

Sorry, men jeg måtte le [:D]

ORIGINAL: Nolatari

Sånn kan det gå jammen. Er mange ord og uttrykk de får meg seg på skolen også da. Sønnen min kom hjem her om dagen med spørsmålet: hva er forskjell på tiss, pikk og kødd?
Da er det bare å holde seg alvorlig veit jeg [:D]

Huff, det der er vanskelig altså[:D]
Min sønn reklamerte for alle i barnedåpen til broren at " christer sier at alle voksene puler" Før han la til " hva betyr det, mamma" Lurer på om han mente broren hadde fått nok oppmerksomhet[:D][&:]

ORIGINAL: Puffen

Sorry, men jeg måtte le [:D]

Hehe, det blir sikkert morsomt for ham å høre om i årene som kommer. "Husker du den gangen du kalte læreren din homo?" hehe

Minstemann til samboeren er midt i en sånn tid der han liksom prøver ut ulike ord for å se hva som får en reaksjon. Han går på skolen da, så han vet jo hva det meste betyr.

Jeg har satt grensen ved pikk, og sier rett og slett at det er et ord jeg ikke vil høre, så det får han si når jeg ikke er der. For det kommer han jo til å gjøre når jeg ikke er der likevel :P

Og så sitter jeg og ler etterpå, når han ikke ser på, for han er så søt også, nå som han prøver ut alle disse voksne ordene han plutselig får med seg :)

De er søte de små ungene :)

Back
Topp