Ungene til svigers

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Planen her har vært at svigermor skal komme og være her når vi reiser til føden. Etter fødsel så er jo mannen hjemme med ungene når de ikke er på skole/i barnehage.

I går ringte svigermor og tilbød seg å hente ungene fra skole og barnehage på fredag for så å ha dem i helgen. Ungene syns det er superstas å få sove over der. Og nå "slipper" jo vi da å tenke på å skulle ringe etter pass o.l.

Etter at jeg har lagt på og skal fortelle det til mannen og ungene går det opp for meg - Å NEI... nå har vi jo "tid" til at babyen kommer...da er det jo super typisk at han lar vente på seg til mandag :P .

Ungene ble som forventet veldig glade, og jeg er veldig spent på om lillebror da kommer i helgen eller ikke ;)

Nå kan dere jo prøve ut kjerringråd for å få fortgang... ;)

Hehe ;)

Hehe, er vel typisk at lille'n da venter til over helga ;)
Meeen, om ikke annet får dere slappet godt av og hatt litt kjærestetid og kos sammen
før det braker løs! Snille svigermora som tenker på dere :)

Hehe, er vel typisk at lille'n da venter til over helga ;)
Meeen, om ikke annet får dere slappet godt av og hatt litt kjærestetid og kos sammen
før det braker løs! Snille svigermora som tenker på dere :)
Sier som Ellen.
Typisk at lille lar vente på seg, men dere får jo slappet av da :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja hun er snill. Ønsker det aller beste. Og jeg er veldig glad for at bror til mannen fikk barn før oss, for da fikk svigermor klar melding fra kona der om hvor grensa går ;) Så hun har ikke masa mye under graviditeten eller i etterkant de andre gangene her hos oss ;)

Hun var ganske nysgjerrig når hun var innom og hentet overnattingstøyet ungene skulle ha med seg her nå i ste :P

Back
Topp