Ungene krangler om ALT!!!!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Gleder meg til de har fri fra bhg. Skal vere hjemme og kose oss!
Mesteparten av dagen går med til kranling og skriking.
De klarer aldri å leke skikkelig, blir bare krangel. Lillejenta er sånn som skriker veldig lett hvis storebror tar noe som er hennes[:'(] Selv om hun IKKE hadde det. Er sååå travelt...[&o]  Storebror syns det er gøy å erte[&:]

heeey - er som å lese om mine egne unger det jo, bare at mine er 11 og 6 år gamle...

hørtes veldig kjent ut![&:]
mye krangling og erting fra storebror her også.
men føler at det sakte, men sikkert blir bedre og bedre. nå kan de faktisk leke litt sammen innimellom...(i et par minutter...[;)])

ORIGINAL: theolin

hørtes veldig kjent ut![&:]
mye krangling og erting fra storebror her også.
men føler at det sakte, men sikkert blir bedre og bedre. nå kan de faktisk leke litt sammen innimellom...(i et par minutter...[;)])

signerer denne... men kunne ønske de innimellom stundene var mye oftere [&o] alt for få av dem nå

mye sånn her og.....de lekte fiiint sammen når de var mindre,nå er de 4 år og snart 6år...ofte leker de fint!!!!
Men myyyye små krangling også....
kan være slitsomt til tider japp[&:][:)]

[:D]Mine to krangler aldri - heldigvis! De leker fint sammen og deler gledelig lekene sine.

[8|]Lurer på om det har noe å gjøre med at nr 1 er 15 år ,og nr 2 er 2år og 4 mnt......[:D]
Sånn sett en ideell aldersforskjell[:D][:D]

ORIGINAL: Alex_Micamor_

[:D]Mine to krangler aldri - heldigvis! De leker fint sammen og deler gledelig lekene sine.

[8|]Lurer på om det har noe å gjøre med at nr 1 er 15 år ,og nr 2 er 2år og 4 mnt......[:D]
Sånn sett en ideell aldersforskjell[:D][:D]
Hehe, smart![;)]

Back
Topp