Ungen stikker seg ut !!

Ønskemamma2022

Glad i forumet
De siste dagene har jeg virkelig følt at han lille i magen stikker seg ut med kniv av og til :eek: hyler til inni mellom da det er så vondt !!:nailbiting:

Noen andre som opplever dette og vet om dette kan være tegn på modning :shy:?!

Skal til jordmor i morgen og har lyst til å spørre om hun kan sjekke ståa der nede:angelic:?

36+3 i dag btw:)

Ja har hatt det sånn leeenge :)
Det er mini som presser seg ned i bekkenet, og treffer en nerve der nede. Absoludt et tegn på modning, men det kan jo vare i mange uker ;)
For meg hjelper det å bare legge meg ned å slappe av når babyen jobber sånn. Da blir bevegelsene mindre ubehagelige. Fin måte å jobbe med pusteteknikk =)

Samme her! Roper til og hopper opp eller vrenger hele kroppen for å få det til å gi seg. Det er skikkelig vondt.. Aner ikke om det er modning

Uff, grusomt og skremmer livet av samboer hver gang :eek::hilarious: haha !
Spent på hva jordmor sier i morgen da :p

Samme her! Kjennes ut som kniver eller nåler som plutselig stikker meg!:wacky:
Men har roet seg litt hos meg etter at hode festet seg:)

Skvetter til jeg og! Er nok en del av modningen ja [emoji4] snart ferdig nå!

Samme her, i går klarte hun tydeligvis å treffe en nerve som gjorde at jeg i tillegg til den skarpe knivsmerten fikk krampe i den ene rumpeballen og ilinger langt ned i beinet. [emoji38]

Samme her! Kjennes ut som kniver eller nåler som plutselig stikker meg!:wacky:
Men har roet seg litt hos meg etter at hode festet seg:)
Her er ikje hodet festet enda etter det jeg vet, skal til jordmor kl 10 nå -så spent på hva hun sier :)

Her har det vært slik I noen uker nå. Men på kontroll hos jordmor i går I uke 38 så er hodet festet. Det har vært mindre av disse plagene etter hodet festet seg [emoji4]

Her har det vært slik I noen uker nå. Men på kontroll hos jordmor i går I uke 38 så er hodet festet. Det har vært mindre av disse plagene etter hodet festet seg [emoji4]
Ingen hode som er festet her :bored: men han ligger laaangt nede , så håper han festet seg snart :bag: var å handlet i butikken etter hun hadde kjent og styrt på med han i magen - det var helt for jæv**** :wideyed::eek: måtte ta meg selv i å ikke hyle :nailbiting:haha!!:hilarious: Aktiv og frisk gutt hvertfall:joyful: spent på om han er festa om to uker igjen :joyful:

Back
Topp