Ungen fester seg?

Klister

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Gjør det vondt når ungen fester seg? Klarer nesten ikke gå idag..
Måtte få gubben til å løfte opp fotene i sofaen når jeg skulle ligge litt.

Usikker selv egentlig. Har hørt at man ikke trenger å merke noe som helst, men de som har bekkenproblemer ol sier jo ofte de blir bedre når hodet er festet.

Usikker selv egentlig. Har hørt at man ikke trenger å merke noe som helst, men de som har bekkenproblemer ol sier jo ofte de blir bedre når hodet er festet.

Ja det har jeg også fått med meg at noen blir bedre i bekkenet. :-)
Jaja er ikke så mye å gjøre fra eller til.
Bare syns bekkenet var veldig vanskelig idag og tenkte kanskje det kunne være grunnen.

Jeg fikk bekkenløsning dagen etter at han festet seg og hadde null problemer med bekkenet før det! Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver, mye vondt i lyskene og symfysen/skambeinet. Så det er like normalt det som alt annet:)

Her kjente jeg det... Kjente at hun borret seg nedover og at det til slutt ble veldig ubehagelig der nede ;)

Kjente borringa og litt stråling i lårene i et par uker før, men merket ingenting spesielt da det skjedde

Last edited:
Ja dette er en skikkelig bekkenløsning kjennes det ut som. Merker det veldig godt i skambeinet, har vansker med å løfte fotene opp i sofa. Sambo må løfte begge samtidig for det gjør veldig vondt å ta én og én fot.
Det gjør vondt å gå men det går seg litt til etterhvert som jeg rører på meg, ligger jeg i ro så stivner jeg til.
Håper det er bare at hun fester seg nå og at det er bedre imorn :-)
Det kjennes litt ut som om jeg har slått meg :-/

Ja dette er en skikkelig bekkenløsning kjennes det ut som. Merker det veldig godt i skambeinet, har vansker med å løfte fotene opp i sofa. Sambo må løfte begge samtidig for det gjør veldig vondt å ta én og én fot.
Det gjør vondt å gå men det går seg litt til etterhvert som jeg rører på meg, ligger jeg i ro så stivner jeg til.
Håper det er bare at hun fester seg nå og at det er bedre imorn :-)
Det kjennes litt ut som om jeg har slått meg :-/
Huff da :( heldigvis har du vel ikke lenge igjen nå om det skulle være bekkenløsning :)

Jeg hadde veldig vondt når han dreiv å festet seg, så ut som jeg var 90 år og burde hatt rullator :-P
Men nå som han er ferdig med å feste seg har også smertene blitt en del lettere :-)

Kan ikke huske at jeg merket at barna mine festet seg. Ble bare mer nedpress, men ikke noe vondt.

Alle merker det nok på sin måte, så det kan jo hende at det nå er festet hos deg! :)

Den siste uka har jeg fått skikkelig med bekkenløsning! Er 37+6 nå. Jordmor på sykehuset sa hodet "lå godt nedi", men ikke festet. Er annengangs, men håper på at det fester seg snart, så bekkenet kan bli bedre. For dette går snart ikke lenger!

Det er bedre idag :D
Skal til jm på onsdag så får vel vite da om hun har festet seg eller ikke :-)

Back
Topp