ungen datt i flisene!!!!!!

Fherena

Betatt av forumet
herregud....når jeg stellet Nathalie i morges rullet hun rundt og datt ned på flisene på badet fra stellebordet...har aldri følt meg så jævlig.....åhhhh...men jeg kan jo ikke gjøre noe...andre som har opplevd dette?[:(]

Huff det må være forferdelig!! har heldigvis ikke opplevd det selv!

Hvordan gikk det med henne da?

ja det var helt forferdelig...det gikk heldighvis bra med henne...men tenker på det med hjernerystelse osv...for hun ble trøtt med en gang etterpå men hun sover jo vanlgvis på denne tiden...hun ligger å sover nå men jeg blir bare kjempe usikker.......uff hjelp....[:(]

Ville iallefall følgt litt ekstra med henne idag, se om det er lett å vekke henne!!

Men det går helt sikkert bra, er nok verst for mammaen!!![:)]

heldigvis tåler de som regel mer enn vi tror. Her ihuset har vel alle tre fått seg  en trøkk og to. Men det går bra. Like fælt og trist når det skjer fordet

hun gråt veldig men smilte til slutt stakkars.. venninna mi gjorde det samme og hun fikk beskjed om å vekke henne en gang i halvtimen så jeg får gjøre det...uff....litt dårlig samvittighet her nå[:(]

Det går nok bra skal du se - de små tåler mer enn vi tror, men greit å vekke hver halvtime som folk sier - bare i tilfelle[;)]

Signerer de andre her...det er desverre så fort gjort, og du er IKKE noe dårlig fordi!!!
Se det litt ann du, og hør med legevakten om du er usikker...bedre å mase en gang for mye i stedet for en gang for lite! [;)]

Heldigvis ikke opplevd det...Skjønner følelsen din...
Åssen er det med gullet nå!?
Håper det bare er bra da!!![:)]

det går veldig bra nå [:)] hun er i full sving heldigvis.... skulle gjerne lagt ut ett bilde av henne så dere kunne sett henne,men det er så mye greier. får det ikke til men skal be samboeren min å hjelpe meg en dag[:)]

Så bra å høre at alt er bra nå [:D]

Ja må få se bilde [:D]

Så bra det gikk bra da [:D]

Ja, du må få lagt ut et bilde da [:D]

Må være ordenlig skrekken å se at ungen detter sånn og vite at en ikke rekker å få stoppet fallet... Bra at det går bra.
Jeg gikk på trynet med guttungen på armen forrige dagen og priser meg lykkelig for at jeg klarte å redde han fra å slå hodet i asfalten, da får heller jeg overleve med noen skrubbsår

ORIGINAL: Fherena

det går veldig bra nå [:)] hun er i full sving heldigvis.... skulle gjerne lagt ut ett bilde av henne så dere kunne sett henne,men det er så mye greier. får det ikke til men skal be samboeren min å hjelpe meg en dag[:)]

Så godt å høre!!![:)]
Ja,prøv å få han til å hjelpe deg med bilde!!![:)]

ORIGINAL: Vibeke :)

Må være ordenlig skrekken å se at ungen detter sånn og vite at en ikke rekker å få stoppet fallet... Bra at det går bra.
Jeg gikk på trynet med guttungen på armen forrige dagen og priser meg lykkelig for at jeg klarte å redde han fra å slå hodet i asfalten, da får heller jeg overleve med noen skrubbsår

Godt at det gikk så bra, ja[:)]

Back
Topp