Når blir man sett på som ung mor? Hvor gamle var dere selv når dere fikk første barnet ? Og var dere ferdig med utdanningen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kan jeg spørre om det var planlagt? Blir selv 21 i september, har to år igjen av utdanningenSer på meg selv som ung mor, blir 23 år 14 mai. Venter første barn nå!er ikke 100%ferdig, skal ta eksamen nå i juni og fagprøven i permisjonen min som helsefagarbeider, men er ferdig med alt teoretisk
![]()
får selv ei jente en mnd før jeg fyller 21Jeg fikk jente mi et par måneder før jeg ble 21, og da hadde jeg nettopp fullført fagprøven som barne-og ungdomsarbeider. Jeg så på meg selv som ung mor![]()
Ikke planlagt men ikke et sjokk at det skjedde heller da vi var litt uforsiktige, men det er hjertelig velkommenKan jeg spørre om det var planlagt? Blir selv 21 i september, har to år igjen av utdanningen![]()
Samme sier vi, selv om jeg tok alle pilleneIkke planlagt men ikke et sjokk at det skjedde heller da vi var litt uforsiktige, men det er hjertelig velkommen![]()
ikke planlagt men hjertelig velkommen og ønsket 
Samme sier vi, selv om jeg tok alle pilleneikke planlagt men hjertelig velkommen og ønsket
![]()

Forstår veldig godt hva du menerJeg tenker sånn at " det ordner seg alltid" uansett om man har utdannelse før eller etter. Det viktigste er at barnet har en mamma og pappa som virkelig bryr seg om barnet og som da kan ved en senere anledning ta utdannelse til tross for at man har barn! Det er utrolig hva man klarer hvis man bestemmer seg for det
Edit: formulerte meg kanskje litt rart her, men tror du skjønner hva jeg mener![]()
så klarer oss bra

Forstår veldig godt hva du menerjeg har to år igjen på skolen før jeg er ferdig utdanna, barnefar er ferdig utdanna og i jobb, vi har stort hus og to biler
så klarer oss bra
![]()
Men det viktigste er ikke det materiale, men det at hun kommer til å ha to foreldre som elsker henne over alt![]()
Tusen takk for troenJa, det er det som er viktigst!tror dere kommer til å klare dere kjempe fint! Dere får jo livets største gave!
![]()

helt klart livets strørste gaveGlemte å quote deg, men svaret mitt står litt over her et stedfår selv ei jente en mnd før jeg fyller 21hvordan reagerte folk rundt deg? Var det planlagt?
![]()
Bedre å vente til man møter mannen i sitt liv ja, jeg møtte han for fem år siden og venter vårt første barn nåNår jeg hører det så tenker jeg >18
Kanskje yngre enn det ogsåSikkert mest pga programmet sikkert
Jeg fikk selv min første det året jeg fylte 34. Utsatt barn i 2 og 2 år helt fra jeg var 20. Jr kom av seg selv etter at jeg tydeligvis traff mannen i mitt liv og alt falt på plass rundt meg![]()
Veldig santDet var ingen som ble sjokkert. Alle viste at jeg var en baby person (ønsket meg barn siden jeg var 14). Jeg og den daværende kjæresten min prøvde ikke aktivt. Men han visste at jeg ikke tok pillene. Så den som er med på leken får tåle steken![]()
men finnes ingen ting større en å få barn