unge mødre

Elaine

Forelsket i forumet
er her nokon på rundt min alder her som er gravide? eg er 20. Hadde vore kjekt å dele erfaringar o slikt vist der fins nokon[:)]

jeg er 23[:)]

alle e no ca like gamle som mej. sprudlende glad er omtrent like langt på veg som meg også... jobba dokke eller går på skule? eller kansje begge deler? Har dykk begynt med nokre forbredingar av noko slag? til babyen asso?

jeg studerer i sverige[:)]
vi har ikke begynte med mange forberedelser...bare snakker om det lille nurket, og er fryktelig glade[:)] vil vente en stund til før jeg forbereder mer tror jeg. jeg skriver dagbok på nettet da, men vet ikke om det blir en foreberedelse?[:D]

hva med deg da, Elaine?

eg er student på kroppsøvingslinje på høgskulen... litt skummelt da, kresja volsomt med ein store klassekammerat her om dagen... ej lese stortsett alt ej kjeme over... tore ikkje begynne å kjøpe noke enda da, typen blir så irritert, e no so lenge til... slekta har fått vite det no, so ej kan nå gå i butikka da.. he so lyst til å kjøpe nokren små klesplagg og kluta o sonn... kan no ikkje vere gale det vel?

kor ein kan skrive sonn dagbok på nette henne da? ej jobba foresten litt i tillegg, sitte i kassa på matbutikk... veit ikkje kor lenge ej orka det da, e litt sliten o sont...

Hei!
Jeg er 21 år, men blir 22 før barnet kommer.
Tenk før i tiden - da skulle vi hatt flere barn i vår alder! [:)]

Back
Topp