Unge mødre...

Kleo

Glad i forumet
Her ligger jeg og griner over hu som fødet... Vet ikke om jeg gruer meg eller ikke. Glemte jo nesten helt å puste selv jeg... Tenk, snart er det oss...

ja, tenkte på det!!!!! ho va veldig flink syns ivertfall ej!!

Håper jeg får en lett fødsel og ikke er sånn skrikekjerring, hihi... Jeg må nok føde med gubben på gulvet. Han kommer til å svime av stakkars.

Vil du skifte bleie på hu? Nei, jeg orker ikke, jeg er sliten og har vært lenge oppe!

Hva er det for en unnskyldning når hu nettopp har født?

ORIGINAL: Kleo

Vil du skifte bleie på hu? Nei, jeg orker ikke, jeg er sliten og har vært lenge oppe!

ja  du kan so sei. hadde ikkje våre meg han hadde fått sakt den kommentaren til

Jeg er så glad jeg har en kjæreste som er MINST like ivrig som meg med å få barn. Som ikke stikker av eller ikke bryr seg.
Føler meg superheldig [:)][:)]
Synes så synd på mange av de jentene som er med der, hvor barnefaren overhodet ikke virker interessert...[:o]

Jeg jeg grein som en galing selv jeg. [8D] Er så vakkert! og litt skummelt med fødsel[:D]

Ja, enn at han sa det? MEN, jeg tror han var dritnervøs for å gjøre det foran kameraet. Og at han fremdeles er dritnervøs når han kommer hjem og "stikker for å vaske bilen"... Er ikke lett å bli pappa heller tror jeg.[:)] Han må nok tvinges til det[8D]

ORIGINAL: *frk*

ORIGINAL: Kleo

ja  du kan so sei. hadde ikkje våre meg han hadde fått sakt den kommentaren til

Back
Topp