unge mødre

hmm.. har aldri sett noen fødsler på tv program før.. men så hu på 16 idag! var det bare meg eller var det en sykt enkel og grei fødsel!?!?!? hmm.. her gikk ting mye mer drastisk for seg!!!! virka jo ikke som hun hadde verken vondt eller at ting tok lang tid?! heldig jente.. hehe..

hehe.. hadde epidural jeg og (takk og lov..) men etter 17 timer så funker liksom ikke den epiduralen lenger! hahaha.. syns liksom ikke hu pressa i det hele tatt jeg!? jeg pressa helt mongoape! i 1,5t.. blei sugekopp og saks tilsutt.. hehe

Åå søren jeg husker aldri når Unge Mødre går [:@] Ville også ha med meg hun 16-åringen sin fødsel!
Men vet det går i reprise en gang, noen som vet når??

ORIGINAL: Susa87

hmm.. har aldri sett noen fødsler på tv program før.. men så hu på 16 idag! var det bare meg eller var det en sykt enkel og grei fødsel!?!?!? hmm.. her gikk ting mye mer drastisk for seg!!!! virka jo ikke som hun hadde verken vondt eller at ting tok lang tid?! heldig jente.. hehe..

dei har nok klipt vekk mesteparten for at det ikkje skal bli eit "groteskt" program!! ;) :)
men ho var skremmandes lydløs:P når ho pressa såg det mest ut som ho holdt pusten.. eg pesa skikkelig kvar gong eg var ferdig å presse, og lagde skikkelig trykkelyda under noke av pressinga.. :P

Ymi: veit ikkje, nei... men kan hende du kan sjå det på nett-tv?

Susa87: høyres slitsomt ut... hadde 30 min med pressing eg... og kom på sjukehuset med 7 cm opning.. så tok 3 timar frå eg kom på sjukehuset til gullet var ute:P Så kanskje du er like heldig som meg nestegong!;) (sålenge eg ikkje er like uheldig som deg) fekk ingen smertestillande, men kjente lite til pressriene, så hadde igrunn vert veldig dumt om eg fekk noke.. :P 

ja.. di må ha klipt og redigert en del [8D] hehe.. ja.. jeg var IKKE så stille.. kanskje di første 5-6timene.. da var jeg veldig stille.. prata nesten ikke engang.. men til slutt var man jo helt nødt til og puste og pese som en gal.. hehe.. funka veldig dårlig å holde pusten[8D] 

ORIGINAL: Ymi

Åå søren jeg husker aldri når Unge Mødre går [:@] Ville også ha med meg hun 16-åringen sin fødsel!

Tror reprisen er søndager klokka 18.00[:)] Men er ikke helt sikker, så ikke skyt meg om jeg tar feil[8D] Hehe...

ORIGINAL: Netta87

ORIGINAL: Ymi

Tror reprisen er søndager klokka 18.00[:)] Men er ikke helt sikker, så ikke skyt meg om jeg tar feil[8D] Hehe...

Det kan stemme [:)] Erindrer at jeg zappet forbi en episode i går kveld ja...

oj;) kjempefint fint bilde;) men ikkje akkurat lite.. [8|][X(] eg holdt pusten.. jordmora sa eg skulle det når eg pressa.. men trur eg glømte det eind el gonga:P 

hehe, jeg også holdt pusten når jeg pressa [:D] samboer trodde jeg skulle besvime ett par ganger for jeg ble helt rød.. ehhe.
men de har nok klipt vekk en del fra fødselen jah.. og jeg var like stille som henne.. trodde jeg kom til å lage ett helvette men sa nesten ingenting under hele fødselen jeg [:D]

tror jeg må se på jordmødrene igjen jeg også, fødsel er det mest fantastiske som fins [:)]

Back
Topp