Unge Mødre NORGE

Har sett det før[:D] 

Når det ENDELIG går på TVNorge og ikke FEM (vi har ikke FEM) så går jeg glipp av det.. [&o]

ORIGINAL: slinsie

Huh, har det gått før?

Er det nye eller gamle episoder?
Har ikke FEM, men så det på webtv.
Frustrerende hvis de nå sender de nye episodene på tvnorge uten at jeg får det med meg gitt..

jeg aner ikke. visste ikke at unge mødre norge hadde gått. så bare når de søkte etter unge mødre i norge for en liten stund siden jeg..

jeg aner ikke. visste ikke at unge mødre norge hadde gått. så bare når de søkte etter unge mødre i norge for en liten stund siden jeg..

Hihi...okai.. [:D]
Var det med ei jente som het Malin på 17? Mamma til Lotte...?
Isåfall er det gamle episoder [:)]

ORIGINAL: turtlebug

Hihi...okai.. [:D]
Var det med ei jente som het Malin på 17? Mamma til Lotte...?
Isåfall er det gamle episoder [:)]

Ehm.. husker ikke.. var med ei som het Ema på 18 år og ei som het Lise på 20 år iaffal..

Og en av de som var med henger visstnok på BV og er 'Mamma til Emil' elns.. var iaff en tråd om det på generell.
Hu ene i serien nevnte BV og BIM bla.

Er de gamle episodene som gikk på kanal 5 for ja[:D] 

Jeg husker Malin, som vel er mammen til Emil.. Og Line, som fikk en sønn med en som het Rafael. Ema husker jeg, hun haddde vel Leyla?
Var vel flere par med, men skulle gjerne visst om det var reprisene som gikk nå..

ORIGINAL: Thunderella

Jeg husker Malin, som vel er mammen til Emil.. Og Line, som fikk en sønn med en som het Rafael. Ema husker jeg, hun haddde vel Leyla?
Var vel flere par med, men skulle gjerne visst om det var reprisene som gikk nå..

Ja de nevnte de navnene. Det var kanskje Line og ikke Lise... I episoden i dag, så var det snakk om BF til Rafael bla og at han sa stadig at han skulle komme, også kom han aldri..

Virker jo på de andre her da som at det er repriser..

Aha...da er det nok de gamle episodene ja... *puster lettet ut*
Redd for å gå glipp av noe.... *ler*

ORIGINAL: beapia89

hvordan får du til det? har ikke hørt at det går jeg[&:]

I iTunes, så går man til butikken deres, og søker på f.eks. tvn eller unge mødre.

Så abbonnerer man på podcasten, og da kan man laste ned episodene gratis. De lagres i musikkmappa di, så du kan bruke noe annet enn iTunes til å se på dem hvis du vil.

Tips: ikke se dem om kvelden, jeg satt oppe halve natta for jeg måtte jo se alle!

Back
Topp