unge mødre no...

heheheheh klagehøner daaaaaaaa :P
Stakkars Lene, og ja hun var nervøs:P Ikke alltid bare bare å gifte seg på tven....

Hun pleier ikke å være sååå klagete bare for å si det :P Ikke at jeg kjenner henne personlig da, bare på nett.. Men så har jo de redigeringsfolkene til unge mødre en tendens til å kun ta med det verste da så:P

ORIGINAL: AnikogEmis

ORIGINAL: tussi09

Jepp... Såg jo ikke ut som hun lene marie hadde lyst å gifte seg i det hele tatt jo, var mer opptatt av å se på neglene sine... Hmmm snodig:-/

Tenkte jeg også..men kan hende hun bare var nervøs[:)]

såg jo mer eller mindre dritafull ut i brullypet også, jeg fikk bare med meg slutten.

håper hun lyse med di 3 ungene kommer inn på den skolen hun vill[:)]

ORIGINAL: Mitsukai

heheheheh klagehøner daaaaaaaa :P
Stakkars Lene, og ja hun var nervøs:P Ikke alltid bare bare å gifte seg på tven....

Hun pleier ikke å være sååå klagete bare for å si det :P Ikke at jeg kjenner henne personlig da, bare på nett.. Men så har jo de redigeringsfolkene til unge mødre en tendens til å kun ta med det verste da så:P

Nei er nok ikke bare, bare å gifte seg på tv... De klipper vell slik som de vil ja. Men hun virket liksom ikke over happy ut da... Men kan jo ha med kamera å gjøre og....

Tror også redigeringsfolka har klipt og limt endel.. Men det som vises har jo uansett funnet sted, uansett hvilken setting det var i..

Men ja, veldig spesielt [:-]

Back
Topp