Unge mødre Danmark

Syntes ikke synd om ho i det hele tatt!! Hun har hatt ville fester hjemme med babyen, sjenka babyen med sprit, latt han få patte på røyken men den hadde fyr++++ mye annet rart :O så syntes den vakre lille gutten har set bedt uten sin mor der gitt!
Whaat? Er det sant :-( åh det finnes så mange triste små skjebner der ute,,,

etter jeg ble mor selv for første gang klarer jeg ikke tenke meg til hvordan noen mødre/fedre kan opptre mot barna sine!! er utenkelig.... Noe må jo være veldig galt med de?!

ja, jeg sett programet. Jeg tror at dette er beste for gutten. snes ikke synd på henne.

Hmm fårstå mæ rett Æ syns ikke synd i ho altså. Starta bare tråden da æ som mor syns det e fælt å se unga som blir fratatt. Da æ ikke sjøl fårstår kosn de klare gjøre sånt mot det kjæraste de har i verden! Helt klart at det e det beste for unga i slike tilfeller !

Syntes ikke synd om ho i det hele tatt!! Hun har hatt ville fester hjemme med babyen, sjenka babyen med sprit, latt han få patte på røyken men den hadde fyr++++ mye annet rart :O så syntes den vakre lille gutten har set bedt uten sin mor der gitt!
Kan ikkje huske å ha sett det på tv ?

Dette har jeg aldri sett heller.. ikke at fet gjør henne til en god mor for det altså, for dama virker ikke helt stabil...
For all del , skal ikkje mykje til for å skjønne at da e nåke som skurrer nei .. Men, syns at en bør være sikker på da en seier , sjøl om da e en tv-person som me ikkje kjenner , tenker at alle har rett på lik "behandling" selv utifrå situasjonen :)
Men, det e no bere min mening :)

Back
Topp