Unge mødre Danmark

Cindrella

Forelsket i forumet
Huff sitt å grin og grin. Tenk å bli fratatt det kjæreste du har i verden!!!! Må være helt grusomt. Klart vanskelig å vite bakliggende grunner da.. Trist uansett.

Ja må være forferdelig. Men de har somregel god grunn. Tenker mer på barnet jeg, som ikke forstår hvorfor han ikke får være med mamma mer osv. Føler av og til de glemmer barna oppi alt :-/ de forstår jo mer en vi tror.

Joda men så trist å se uansett ;(

Det er veldig trist, men jeg håper det er for barnas beste når det skjer. Syns det er mye rart av foreldre på Unge mødre!

ja de har liksom plukket de som er i kontakt med barnevern osv... og kreft lite suksesshistorier ute å går. Å ALLE går jo fra hverandre.. :(

Det er veldig trist, men jeg håper det er for barnas beste når det skjer. Syns det er mye rart av foreldre på Unge mødre!
Jeg er ung mor selv, men må si meg veldig enig. Orker egentlig ikke se de programmene en gang for jeg blir direkte lei meg og lettere provosert av Fks når de røyker inne med barna og lignende.. Idag var et unntak jeg fikk det med meg

Jeg er ung mor selv, men må si meg veldig enig. Orker egentlig ikke se de programmene en gang for jeg blir direkte lei meg og lettere provosert av Fks når de røyker inne med barna og lignende.. Idag var et unntak jeg fikk det med meg
Jeg har ikkeno imot unge mødre generelt :) Noen av de som er med på programmene virker også som bra personer, heldigvis! Men, jeg syns det er mye tvilsomt der også.. Særlig som du sier, med tanke på røyking. Ellers reagerer jeg også på språkbruk og utbytting av partnere.

Jeg har ikkeno imot unge mødre generelt :) Noen av de som er med på programmene virker også som bra personer, heldigvis! Men, jeg syns det er mye tvilsomt der også.. Særlig som du sier, med tanke på røyking. Ellers reagerer jeg også på språkbruk og utbytting av partnere.
Helt enig

Håper dere ser forskjellen på UM Norge og UM Danmark. Produksjonen i Norge er ekstremt kritiske på hvem som får være med og tar ikke med de som har psykiske problemer, er involvert med barnevernet etc. Og har alltid godkjenning fra foreldre om deltagerne er under 18. I Danmark er de mer opptatt av å lage "skandale-tv" for å få seere......

Natasha nikita spurte jo om hun kunne få gå ut å røyke da jordmora skulle sy etter ho hadde født! Syns bare det er litt spesiellt, skulle tro det var litt annet som betydde noe etter du har født

Natasha nikita spurte jo om hun kunne få gå ut å røyke da jordmora skulle sy etter ho hadde født! Syns bare det er litt spesiellt, skulle tro det var litt annet som betydde noe etter du har født
Haha ja va det ikke ho å som måtte ha en røyk før pressrien? Å fikk beskjed om at da måtte ho gå ett stykke ut av område???! Å det gjor de f.... Å?? Må bare le. Vet ikke Anna!!!

Haha ja va det ikke ho å som måtte ha en røyk før pressrien? Å fikk beskjed om at da måtte ho gå ett stykke ut av område???! Å det gjor de f.... Å?? Må bare le. Vet ikke Anna!!!
Huff, virker ikke helt klar for å få barn da syns jeg, men en kan jo forandre seg da. Men barnevernet tar sjelden barna hvis det ikke er nor veldig spesiellt. Men har et inntrykk av at mange som er med fra Danmark er veldig spesielle? :p

ja som hun sier lengre opp er det STOR frskjell på Ungemødre Danmark kontra norge. Nå er det lenge siden det har vært da.... men jeg må bare se, klarer ikke la vær.. ;)

Syntes ikke synd om ho i det hele tatt!! Hun har hatt ville fester hjemme med babyen, sjenka babyen med sprit, latt han få patte på røyken men den hadde fyr++++ mye annet rart :O så syntes den vakre lille gutten har set bedt uten sin mor der gitt!

Back
Topp