Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natasha Nikita tror jeg hun heterHvem av dem var det? Har ikke sett på en stund
Det gjør nok det ja.Ok, men ligger nok mer bak enn hva som kommer frem på tv!
Veldig santJoda men så trist å se uansett ;(
Jeg er ung mor selv, men må si meg veldig enig. Orker egentlig ikke se de programmene en gang for jeg blir direkte lei meg og lettere provosert av Fks når de røyker inne med barna og lignende.. Idag var et unntak jeg fikk det med megDet er veldig trist, men jeg håper det er for barnas beste når det skjer. Syns det er mye rart av foreldre på Unge mødre!
Jeg har ikkeno imot unge mødre generelt Noen av de som er med på programmene virker også som bra personer, heldigvis! Men, jeg syns det er mye tvilsomt der også.. Særlig som du sier, med tanke på røyking. Ellers reagerer jeg også på språkbruk og utbytting av partnere.Jeg er ung mor selv, men må si meg veldig enig. Orker egentlig ikke se de programmene en gang for jeg blir direkte lei meg og lettere provosert av Fks når de røyker inne med barna og lignende.. Idag var et unntak jeg fikk det med meg
Helt enigJeg har ikkeno imot unge mødre generelt Noen av de som er med på programmene virker også som bra personer, heldigvis! Men, jeg syns det er mye tvilsomt der også.. Særlig som du sier, med tanke på røyking. Ellers reagerer jeg også på språkbruk og utbytting av partnere.
Signerer denne !!Det er veldig trist, men jeg håper det er for barnas beste når det skjer. Syns det er mye rart av foreldre på Unge mødre!
Håper dere ser forskjellen på UM Norge og UM Danmark. Produksjonen i Norge er ekstremt kritiske på hvem som får være med og tar ikke med de som har psykiske problemer, er involvert med barnevernet etc. Og har alltid godkjenning fra foreldre om deltagerne er under 18. I Danmark er de mer opptatt av å lage "skandale-tv" for å få seere......Jeg har ikkeno imot unge mødre generelt Noen av de som er med på programmene virker også som bra personer, heldigvis! Men, jeg syns det er mye tvilsomt der også.. Særlig som du sier, med tanke på røyking. Ellers reagerer jeg også på språkbruk og utbytting av partnere.
Haha ja va det ikke ho å som måtte ha en røyk før pressrien? Å fikk beskjed om at da måtte ho gå ett stykke ut av område???! Å det gjor de f.... Å?? Må bare le. Vet ikke Anna!!!Natasha nikita spurte jo om hun kunne få gå ut å røyke da jordmora skulle sy etter ho hadde født! Syns bare det er litt spesiellt, skulle tro det var litt annet som betydde noe etter du har født
Huff, virker ikke helt klar for å få barn da syns jeg, men en kan jo forandre seg da. Men barnevernet tar sjelden barna hvis det ikke er nor veldig spesiellt. Men har et inntrykk av at mange som er med fra Danmark er veldig spesielle?Haha ja va det ikke ho å som måtte ha en røyk før pressrien? Å fikk beskjed om at da måtte ho gå ett stykke ut av område???! Å det gjor de f.... Å?? Må bare le. Vet ikke Anna!!!