Unge mødre Danmark...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Ser dere på det?
Jeg bruker å se på det når jeg har tid, enten på kvelden eller reprise på formiddagen. Synes det er helt tragisk hos enkelte. De røyker som skorsteiner når de er gravid, og UNDER fødselen :confused: Ei lå med sin nyfødte baby på brystet og lurte på nårtid hun kunne gå ut å røyke o_O
Får også så vondt i meg når enkelte tydeligvis kanskje skulle vært skjermet fra å bli disponert på tv, eller de som virker som om de egentlig ikke er egnet til å ta vare på et barn på egen hånd :oops:

Sett det et par ganger, blir bare så frustrert og irritert av å se på det :smiley-angry026

Jeg ser mindre og mindre på slike program...De burde fått hjelp heller enn å bli underholdning synes jeg...

Ja, har sett alle de norske og mange av de danske. Synes de framstiller dansker som idioter, jeg blir flau rett og slett:oops: Er ikke sånn i min familie iallfall!

de norske har jeg sett alle så mange ganger at det orker jeg ikke å se mer :P
Ja, det virker som om de kun finner fram sosialklienter og "enkle" jenter i den danske versjonen. Lite ressurssterke unge mødre der, som det er i den norske serien!

de norske har jeg sett alle så mange ganger at det orker jeg ikke å se mer :P
Ja, det virker som om de kun finner fram sosialklienter og "enkle" jenter i den danske versjonen. Lite ressurssterke unge mødre der, som det er i den norske serien!

Ja, jeg blir helt skremt jeg:eek: Synes det er så kvalmt og sitte og røyke inne:oops: æsj! Om de i det minste kunne røyke under vifta på kjøkkenet eller noe, men neida. Blåse det rett i ansiktet på ungene, det er mye bedre:mad:

Jeg ser på det iblandt. Går meg til å føle meg som en supermamma! :p men ja, noen av de der burde nok være skjermet fra å bli underholdning.. Malou Stella for eksempel, hu er det ikke mye håp for. Stakkars morra hennes. Vel, lite håp for de fleste der egentlig...

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ja ikke sant! Og ei sto ute å røyka når hun var gravid, for hun trodde at det ikke var farlig å røyke når man var gravid hvis man gjorde det ute o_O Røyker folk virkelig så mye i Danmark eller har de kun plukka ut "rette folka" til serien???

Jeg synes ikke folk røyker så mye i dk som i serien, men dansker drikker mer alkohol enn nordmenn:( vanlig at dåp er en fest i dk, slik som bryllup er i norge.

Ja det vet jeg også, men de drikker jo ikke like mye foran barna sine som de røyker i serien :confused:
Føler meg som supermamma og synes synd på barna deres! :p ;)

Ja det vet jeg også, men de drikker jo ikke like mye foran barna sine som de røyker i serien :confused:
Føler meg som supermamma og synes synd på barna deres! :p ;)

Nei nei nei, bare for sammenligning m norge;) he he! Ja, gjør det selv. Hu malou stella virker helt blåst:confused:

Hun der som er mamman til Cicilaya virker ikke noe mer oppegående...hun virker direkte uegnet til å ta seg av et barn, hun er jo utrolig barnslig og umoden for oppgaven!

Hun der som er mamman til Cicilaya virker ikke noe mer oppegående...hun virker direkte uegnet til å ta seg av et barn, hun er jo utrolig barnslig og umoden for oppgaven!
Jeg syns hun har kommet seg jeg.. (Hadde null tro på henne i starten) Er jo en av få som er opptatt av å gå på skole i allefall.. Og det systemet de hadde på hvem som skulle hente i barnehagen var jo litt smart tilogmed!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

fikk bare med meg at hun begynte å gråte hysterisk fordi kjæresten ikke var begeistra nok over den nye tatoveringa hennes :argue Djezes!

men likevel sitter man klistra foran tv'n å rister på hodet :p

Ja, man gjør i grunn det;)

Back
Topp