Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *mylittleangel*
De som lager unge mødre i danmark har virkelig gjort jobben sin godt med tanke på å finne spesielle mennesker som skaper reaksjoner fra seere....Håper iallefall det, ellers så er det utrolig mange mindre egnede unge foreldre i danmark[8|]
ORIGINAL: Chinchilla
De som lager unge mødre i danmark har virkelig gjort jobben sin godt med tanke på å finne spesielle mennesker som skaper reaksjoner fra seere....Håper iallefall det, ellers så er det utrolig mange mindre egnede unge foreldre i danmark[8|]
Klart det er det- her henger jo de unge mødrene på bv og er godt opplært!
ORIGINAL: Pluggensen
ORIGINAL: Chinchilla
Klart det er det- her henger jo de unge mødrene på bv og er godt opplært!
Ingen unnskyldning!
http://babyverden.dk/
[:D]

ORIGINAL: Mammaioktober
Da er jeg glad for at ingen av dere har sett hvordan datteren min har sitti i setet sitt fra hun var baby[:-]
Er det godt nok for dere om det forelegger en medisinsk grunn og en erkläring om at hun MÅ sitte framovervendt??
ORIGINAL: Krristy
ORIGINAL: Lilletrille
I Danmark eller???[8|]
Jepp, var rett før eg satt snopet i halsen her eg sitter [:'(]