UNGE MØDRE

Krristy

Gift med forumet
Seriøst satt den 3,5 mnd gamle babyen FRAMOVERVENDT i et babysete ???? [:o][:o]

I Danmark eller???[8|]

Teeeeeeeite folk!! [8|]

ORIGINAL: Lilletrille

I Danmark eller???[8|]

Jepp, var rett før eg satt snopet i halsen her eg sitter [:'(]

De som lager unge mødre i danmark har virkelig gjort jobben sin godt med tanke på å finne spesielle mennesker som skaper reaksjoner fra seere....Håper iallefall det, ellers så er det utrolig mange mindre egnede unge foreldre i danmark[8|]

ORIGINAL: *mylittleangel*

De som lager unge mødre i danmark har virkelig gjort jobben sin godt med tanke på å finne spesielle mennesker som skaper reaksjoner fra seere....Håper iallefall det, ellers så er det utrolig mange mindre egnede unge foreldre i danmark[8|]

Klart det er det- her henger jo de unge mødrene på bv og er godt opplært!

holdt på å få sjokk selv da jeg så det. [:o][:o]

ORIGINAL: Chinchilla

Ingen unnskyldning!
http://babyverden.dk/
[:D]

Da er jeg glad for at ingen av dere har sett hvordan datteren min har sitti i setet sitt fra hun var baby[:-]
Er det godt nok for dere om det forelegger en medisinsk grunn og en erkläring om at hun MÅ sitte framovervendt??

ORIGINAL: Pluggensen

ORIGINAL: Chinchilla

Ingen unnskyldning!
http://babyverden.dk/
[:D]

ORIGINAL: Mammaioktober

Da er jeg glad for at ingen av dere har sett hvordan datteren min har sitti i setet sitt fra hun var baby[:-]
Er det godt nok for dere om det forelegger en medisinsk grunn og en erkläring om at hun MÅ sitte framovervendt??

Ja, under tvil.. Men den må komme i minst 3 eksemplarer..

Apropo det med røykinga, så ER det mye mer vanlig å røyke inne med ungene. Jeg synes det er helt hårreisende å sitte der med den gravidkula og askebegeret oppå magen. [:'(] Det var forrige sesong, hu fæle late dama. Æsj! 

Jeg fikk det ikke med meg jeg. 

Så det og, men jeg la og merke til at bilbeltet ikke var strammet. Så hun satt fremovervendt med bilbelte løst rundt seg......

Men når det er sagt, jeg har halve slekta i danmark og man kan si de har en litt annen og litt mer relaxed holdning til mange ting. røyking, drikking, bilkjøring........

ORIGINAL: Krristy

ORIGINAL: Lilletrille

I Danmark eller???[8|]

Jepp, var rett før eg satt snopet i halsen her eg sitter [:'(]

danamrk sjokkerer ingenting meg :P

Har sett på unge mødre dk noen få ganger, og hver gang håper jeg på at det egentlig bare er skuepill...

Back
Topp