Ung og Utolmodig/redd

Vilduss

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er førstegangs gravid, da kan dere sikkert forstå utolmodigheten?
Jeg er 5 uker på vei og klarer ikke å vente til fuste UL.

Jeg er ganske ung og da veldig redd for alt som kan gå galt. Er så mye å tenke på synes jeg, og er veldig flink til å lese på nettet om alt som kan gå galt, jeg har selvfølgelig sluttet å lese så mye på dette.
Jeg har fortalt det til moren min men vi har valgt og vente til uke 12 med å si det til samboer´s foreldre selv om jeg veldig gjerne vill si det nå.

Va holder dere i sjakk? :)
 
Vi er også unge førstegangsforeldre, og er veeeldig utålmodige. Ville helt klart stoppet å lest så mye om hva som KAN gå galt, husk at det er mye mindre sjanse at det går galt for oss, iogmed vi er unge :) Vi har vurdert tidlig ultralyd rundt uke 10, for å sjekke at alt er som det skal, så det letter litt så bekymringene :*

Tror det hjelper om man holder seg opptatt, og ikke bare går å venter, gjør noe som er koselig for dere! Gå lange turer, spis gode middager, dra på kino/cafe - finn på noe med venner, få tiden til å gååå :-D
 
Vi er også unge førstegangsforeldre, og er veeeldig utålmodige. Ville helt klart stoppet å lest så mye om hva som KAN gå galt, husk at det er mye mindre sjanse at det går galt for oss, iogmed vi er unge :) Vi har vurdert tidlig ultralyd rundt uke 10, for å sjekke at alt er som det skal, så det letter litt så bekymringene :*

Tror det hjelper om man holder seg opptatt, og ikke bare går å venter, gjør noe som er koselig for dere! Gå lange turer, spis gode middager, dra på kino/cafe - finn på noe med venner, få tiden til å gååå :-D
Gratulerer til dere da!:)

Akkuratt nå har jeg vert syk og sengeliggende så vanskelig å tenke på andre ting hehe..
Blir sikkert lettere nå når jeg begynner på jobb igjen i morgen
 
Gratulerer med en spire i magen[emoji271] Kan jeg spørre om hvor gamle dere er? Stor respekt til unge mødre![emoji1376][emoji7]
 
Ble 20 i går!:) så det var litt av en bursdagspresang kan du si

Det var bursdagsgaven sin ja, gratulerer med dagen på etterskudd!

Jeg tenker egentlig ikke over at jeg var ung når jeg fikk dattera mi, men ble gravid når jeg var 19[emoji28] Det kommer til å gå så bra! Klart det er skummelt og rart i begynnelsen, men dette fikser du!

Jeg synes det er rart og skummelt med min spire, har liksom ikke gått opp for meg! Tror jeg skal få bestilt TUL bare for at jeg skal skjønne det selv[emoji23]
 
Gratulerer! :) synes også at tiden snegler seg av gårde...men i dag satte jeg og samboeren meg ned og ble enige om ting så måtte ordnes før september: ny vaksemaskin og benk på badet,orfne garderobeskap,rydde i boden.
Fikk lagt litt ut på salgsider,lagt innkjøpsliste på IKEA og planlagt hvor mye vi må spare....
Plutselig vat det greit at vi hadde litt tid likevell [emoji28]
 
Gratulerer! :) synes også at tiden snegler seg av gårde...men i dag satte jeg og samboeren meg ned og ble enige om ting så måtte ordnes før september: ny vaksemaskin og benk på badet,orfne garderobeskap,rydde i boden.
Fikk lagt litt ut på salgsider,lagt innkjøpsliste på IKEA og planlagt hvor mye vi må spare....
Plutselig vat det greit at vi hadde litt tid likevell [emoji28]
Jeg er redd at det blir for tidlig å begynne med slikt, ettersom alt jeg vet hva som kan skje før uke 12. Men det var smart da.
Liker jo å ha god tid på ting så jeg kan planlegge mest mulig:)
Kanskje jeg skal sette meg med samboer å lage lister:)
 
Det var bursdagsgaven sin ja, gratulerer med dagen på etterskudd!

Jeg tenker egentlig ikke over at jeg var ung når jeg fikk dattera mi, men ble gravid når jeg var 19[emoji28] Det kommer til å gå så bra! Klart det er skummelt og rart i begynnelsen, men dette fikser du!

Jeg synes det er rart og skummelt med min spire, har liksom ikke gått opp for meg! Tror jeg skal få bestilt TUL bare for at jeg skal skjønne det selv[emoji23]
Jeg vil også ha TUL , bare for å vere sikker på att det faktisk er noe inni magen min:)
 
Jeg er redd at det blir for tidlig å begynne med slikt, ettersom alt jeg vet hva som kan skje før uke 12. Men det var smart da.
Liker jo å ha god tid på ting så jeg kan planlegge mest mulig:)
Kanskje jeg skal sette meg med samboer å lage lister:)
Joda, men dette er ting så må ordnes uansett, barn eller ikke [emoji4] vi er veeldig flinke her hjemme til å utsette ting og bare snakke om det som bør gjøres....så nå satte jeg foten ned og sa det var på tide å få fingen ut [emoji23]

Vennina mi går høygravid nå med bekkenløsning...de hadde alt klart når hun var 6 mnd på veg (ny bil, pusset opp badet, barnerom osv) hun var veldig glad for d nå! [emoji4]
 
Back
Topp