Ung mor

jeg er 23 år nå blir 24 om noen dager[:D]
Har en på 7 mnd og skal ha flere mannen min er 27[:D]

Men jeg har liksom satt en grene for senest og få barn FOR MEG er 30 år[8D]

jeg angrer veldig på at jeg ikke studerte ferdig, men sånn ble det nå. håper å gjøre det senere.

jeg følte meg veldig ung første gang, da var jeg 24[:)] da andre mann kom var jeg 26 og følte meg voksen[:D]

Selv er jeg veldig glad for at vi begynte å prøve på barn tidlig!! jeg var 19 når vi started prøvingen.. å pga det så fant vi ut i en alder av 20 år hvorfor vi ikke ble gravide av oss selv og da er odsen vår rimelig god for at vi blir gravide med rett type hjelp!!
Å trur at vis man veenter til man er i 30åra å gjerne prøve 1 år før man starter utredning å slikt så vil prosessen være laaang å odsen dårligere somregel..
Jeg kan også være såpass at jeg kan si jeg er gald jeg ikke ble gravid når jeg var 19år for tru ikke forholdet oss i mellom og livet vi levde på den tiden hadde vært særlig idielt for et barn.. men kan si at nå i en alder av 22 snart 23 så er jeg VELDIG klar for den rollen som mamma.. å om mitt barn skulle velge å ikke få barn selv eller velge å vente til de er 35 år så er det deres valg.. men om jeg da blir bestemor så er jo det like stas om jeg er de årene eldre...
Men vet at jeg har hatt mye glede av unge å spreke besteforeldre.. min mormor blir liksom 65 i år[:D] å får jeg barn innen et år så vil jo hun være en ganske ung oldemor og både meg å min mann har oleforeldre så vårt barn vil oppleve å ha tipp oldeforeldre også[:)]

Jeg blir 23 i sommer, og har to gutter. Jeg er veldig glad vi bestemte oss for og få barn så "tidlig"[:)] vi er begge ferdig utdannet og vel etablerte[:)]
Og når vi kommer i 40årene er jo ungene store og vi kan bare kose oss[:)] perfekt![:D]

Eg er så glad for at vi ventet til vi hadde opplevd så masse som vi har gjort før vi fikk barn. Begge var ferdig utdannet,hadde god økonomi og fast jobb. Hadde bodd i australia i 1 1/2 år (studier),har vært i 26 land igjennom tiden. Alle disse opplevelsene lever vi på igjennom ungeskrik og kos[:D]

Back
Topp