Mai10+Mai12
Forumet er livet
Hva syns du er en ung mor??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si det! Jeg vet rett og slett ikke. Jeg er selv 25 og 2 barnsmor om 6 mnd. Føler meg ganske ung, men vet ikke om andre mener at jeg går under begrepet ung mor ;)HvitSnø skrev:
Det kommer helt ann på hvor ung mor, jeg ser ikke hvorfor en ung mor skulle være noe dårligere enn en normal mor. Det jeg synes er litt dumt er hvis det ikke er en pappa i bildet og hvis ikke man er ferdig med utdannelsen.Stinajen skrev:
Når jeg hører "ung mor" så tenker jeg egentlig under 20 år. Men samtidig så synes jeg man er ung mor når man er under 25 også, det tror jeg har mest med at jeg selv ikke var inne på den tanken selv i den tiden og hadde klart og se meg selv som mor på den tiden. Når det er sagt så synes jeg overhodet ikke det er negativt å være ung, heller tvert om, man har mye mer energi og jeg tipper søvnmangel ikke slår til like hardt da som når man har passert 30.Hestejenta skrev:
Selv var jeg 28 med førstemann og synes egentlig det er litt sent å "sette igang" men jeg traff ikke "Mr. Right" før så da ble det sånn.
Personlig synes jeg "trenden" med at man blir eldre og eldre før man får førstemann ikke er noe heldig i det hele tatt.