Ung mor?

jeg er under 18 år og jeg syns at jeg ikke er for ung, jeg er ganske moden for å være 17 år, men syns det var litt teit av deg å si at de som er under 18 er for unge å ha barn, for det fins mange forskjellige 17 åringer, noen er 20 år i hode og noen andre er forsatt 14 i hodet, så det kommer jo veldig ann på åssen personen er. dette er min mening ihvertfall

Enig med deg.. Det kommer veldig ann på den mentale alderen!

ORIGINAL: lille_jenta87

ORIGINAL: Marris

Det er veldig forskjellig fra person til person tror jeg. Men generelt kan jeg vel si at en ung mor er under 23, og for ung under 18. Jeg blir da selv en ung mor (hvis det klaffer i løpet av 2 år). Bare for noen år siden var jeg ikke sikker på om jeg ville ha barn, men har forandret meg veldig de siste årene, og nå er det å få barn mitt største ønske [:)]

jeg er under 18 år og jeg syns at jeg ikke er for ung, jeg er ganske moden for å være 17 år, men syns det var litt teit av deg å si at de som er under 18 er for unge å ha barn, for det fins mange forskjellige 17 åringer, noen er 20 år i hode og noen andre er forsatt 14 i hodet, så det kommer jo veldig ann på åssen personen er. dette er min mening ihvertfall

Hei! Beklager hvis det virket som om jeg mente at alle under 18 er for unge til å bli foreldre. Jeg mente at de fleste under 18 er for unge. Det er flere som er modne nok når de er såpass unge. Tenåringsmødrene her inne virker veldig modne, og jeg tror de er absolutt like gode foreldre som resten.

jeg bli 19 fire dager før termin.... vil si jeg er ung mor.. min søster ble mamma som 17 åring... hun har no klart seg men tror dette er noe som varierer veldig fra pers-pers. d var ikke noe jeg planlagte å bli gravid på min alder men.....

ORIGINAL: lille_jenta87

Det er veldig forskjellig fra person til person tror jeg. Men generelt kan jeg vel si at en ung mor er under 23, og for ung under 18. Jeg blir da selv en ung mor (hvis det klaffer i løpet av 2 år). Bare for noen år siden var jeg ikke sikker på om jeg ville ha barn, men har forandret meg veldig de siste årene, og nå er det å få barn mitt største ønske [:)]

Hei! Beklager hvis det virket som om jeg mente at alle under 18 er for unge til å bli foreldre. Jeg mente at de fleste under 18 er for unge. Det er flere som er modne nok når de er såpass unge. Tenåringsmødrene her inne virker veldig modne, og jeg tror de er absolutt like gode foreldre som resten.

ok [;)]

jeg blir snart 25, og mener at jeg er i ferd med å miste sjansen til å bli en ung mor... (Får ikke lov til å få barn før jeg er 27. typen har lagt ned veto...) en gammel mor er for meg noen som ikke ønsker å planlegge barn før de er 35-38... Synes at det kanskje er litt tidlig å planlegge barn før man er 20, men mener at de under 20 som blir gravide ved et "uhell" og velger å beholde barnet, viser at de er voksne bare ved å ta det valget...

lilleninni

ORIGINAL: lilleninni

jeg blir snart 25, og mener at jeg er i ferd med å miste sjansen til å bli en ung mor... (Får ikke lov til å få barn før jeg er 27. typen har lagt ned veto...) en gammel mor er for meg noen som ikke ønsker å planlegge barn før de er 35-38... Synes at det kanskje er litt tidlig å planlegge barn før man er 20, men mener at de under 20 som blir gravide ved et "uhell" og velger å beholde barnet, viser at de er voksne bare ved å ta det valget...

lilleninni

Signerer den!

ung mor er vel de som er under 23 vil jeg si,er 18 selv men alle sier jeg er voksen for alderen.[:)]

jeg blir ikke ung mor jeg da [:(][:(][:(][:(][:(][:(]

blir 25 før babyen kommer, og skulle vel egentlig ønske jeg hadde et par unger innen jeg er 25, men det var visst ikke naturensgang...[:D]

Men syns selv jeg er ung da [:D] Blir ikke gammel mor ihvertfall[:D]

Det er så individuelt når man er for ung, men jeg tro ikke det er så mange under 18 som planlegger å bli gravide, men når de finner ut at de er det, så står de for det. Og gjør den oppgaven de må [:D] Og de blir like gode mødre som alle andre [:D]

Det er jo de som er 25 og oppover som bli mødre, og helst ikke burde blitt det pga at de ikke er klare for det...
Så det er kjempe forskjell på oss [:D]

Hei! (Lenge siden jeg har svart på noe her..) Jeg er selv 25 når lillegutt blir født. Ser på meg som en passe ung mor. Hadde omstendighetene lagt til rette og jeg kunne valgt det ville jeg ha blitt mor når jeg var 23. (Men mannen i mitt liv var jo ikke kommet inn i bildet da).
Venninnen min er 20 og ble mor i går morges, men hun er absolutt moden til den rollen. Så det mentale har også mye å si. Ikke alle 20 åringer er "moden nok" til å få barn syns jeg. Under 18 år er generelt for ungt syns jeg..

Jeg er 20 og har to barn. Vil si jeg er ung mor. Er mange fordeler med å få barn tidlig også. Er ikke så mange som tenker på det tror jeg..........[:-]

ville bare si at man er en ung mor hvis man føler seg ung, og er gammel mor hvis man føler seg det. og det er egentlig ikke noe med aldren å gjøre syns nå jeg [;)] men man må jo tenke på hvor voksne/unge man er for aldren. [;)]

Back
Topp