Ung eller eldre mamma, hva foretrekker du og hvorfor?

Mulig de yngste er mest energiske men likevel virker det til å være ganske lav gjennomsnittsalder blant de mest aktive i klagetråden. Go figure :) Neida, jeg bare erter :D Det er lov å få ut litt frustrasjon ;)
 
Mulig de yngste er mest energiske men likevel virker det til å være ganske lav gjennomsnittsalder blant de mest aktive i klagetråden. Go figure :) Neida, jeg bare erter :D Det er lov å få ut litt frustrasjon ;)
Ikke si sånt, da, Beths, nå skulle jeg egentlig gå i klagetråden og klage over at mannen spiste opp resten av appelsinen min (vi hater begge å skrelle appelsin), men nå kan jeg jo ikke det! :oops:
 
Ikke si sånt, da, Beths, nå skulle jeg egentlig gå i klagetråden og klage over at mannen spiste opp resten av appelsinen min (vi hater begge å skrelle appelsin), men nå kan jeg jo ikke det! :oops:
Haha :D Det var en såpass alvorlig hendelse så det må du nesten få ut i klagetråden ;)
 
Fant drømmemannen da jeg var 17. Nå er jeg 26 og vi har fått vårt første barn. For meg/oss var dette det perfekte tidspunkt å få barn. Alle er forskjellige, så det med hva som er best kommer helt an på hvilke øyne som ser mener jeg:)
 
Ung/eldre! begge deler. Selv er jeg 22 å har 2 barn :)
 
Jeg foretrekker ung. Var en mnd unna 18 da første kom. :) kjenner at fjerdemann tar mer på enn de andre. Er snart 30... Så nå er det stopp. :) deilig å kunne være sprek og rask når en blir bestemor og kan være med barnebarna, mener jeg da. Og reise med mannen hvor en vil, når en vil.
Dæven, du har samme profilbilde som meg! :woot:
- Jeg bytta ;)
 
Last edited:
Jeg var 6 dager unna 20 da jeg fikk første.
Var nesten 21,5 da jeg fikk nr.2 og nesten 26 da jeg fikk nr.3 :)
Kan ikke snakke for gammel eller ung, da jeg fortsatt er 20. Hihihi :D
Tror ikke jeg kan uttale meg faktisk. Hadde jeg fått første nå hadde jeg sikkert vært mye roligere. Slik som jeg var med første! 3 er stress synes jeg ;)
 
Back
Topp