Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke si sånt, da, Beths, nå skulle jeg egentlig gå i klagetråden og klage over at mannen spiste opp resten av appelsinen min (vi hater begge å skrelle appelsin), men nå kan jeg jo ikke det!Mulig de yngste er mest energiske men likevel virker det til å være ganske lav gjennomsnittsalder blant de mest aktive i klagetråden. Go figure Neida, jeg bare erter Det er lov å få ut litt frustrasjon
Haha Det var en såpass alvorlig hendelse så det må du nesten få ut i klagetrådenIkke si sånt, da, Beths, nå skulle jeg egentlig gå i klagetråden og klage over at mannen spiste opp resten av appelsinen min (vi hater begge å skrelle appelsin), men nå kan jeg jo ikke det!
Dæven, du har samme profilbilde som meg!Jeg foretrekker ung. Var en mnd unna 18 da første kom. kjenner at fjerdemann tar mer på enn de andre. Er snart 30... Så nå er det stopp. deilig å kunne være sprek og rask når en blir bestemor og kan være med barnebarna, mener jeg da. Og reise med mannen hvor en vil, når en vil.