Undulat

MammaTilMilla

Elsker forumet
Noen som har det??
I såfall, er det mye man må tenke på? Ta hensyn til?
Andre ting?

Datteren min maser så fælt på å få en... Men er litt usikker...

Jeg har hatt det..=)
Syns det var veldig koselig,men kan fort bli drittkjedelig om den ikke blir tam...
Man må ha EN STOR DOSE med tålmodighet for å få den tam,og et vilt kjæledyr er jo bare kjedelig..

Jeg har to. Du må ta i betrakning at de bæsjer mye (25 - 50 ganger per dag), fjærer en del og lager mye lyd. Den må få ut å fly minst en time om dagen.

Jeg rengjør buret dems en gang i uka, men jeg støvsuger hver dag. Jeg vil ikke anbefale en undulat for et barn. Som noen skriver over her, det krever MYE tid og tålmodighet for å få den tam. Og det er vel ikke snuppa di som skal gjøre den jobben? Vi snakker timer med hånda i buret bare for å få den til å bli vant med hånda.

Misforstå meg rett altså, jeg elsker fuglene mine. Men det er mye arbeid med dem[:)]

Ja Helene M sa mye her som jeg har glemt...
Bæsjer kjempe mye,og man må rengjøre buret ofte..
Er enig i alt det hun sa...=)

ORIGINAL: Helene M

Jeg har to. Du må ta i betrakning at de bæsjer mye (25 - 50 ganger per dag), fjærer en del og lager mye lyd. Den må få ut å fly minst en time om dagen.

Jeg rengjør buret dems en gang i uka, men jeg støvsuger hver dag. Jeg vil ikke anbefale en undulat for et barn. Som noen skriver over her, det krever MYE tid og tålmodighet for å få den tam. Og det er vel ikke snuppa di som skal gjøre den jobben? Vi snakker timer med hånda i buret bare for å få den til å bli vant med hånda.

Misforstå meg rett altså, jeg elsker fuglene mine. Men det er mye arbeid med dem[:)]
signerer dette. Gullfisk er tingen om en vil ha litt mindre å gjør

Ok.. takk for svar! Kan ikke si det frister å ha mere bæsj å vaske enn det jeg har fra før[&:] 
Såå..
Kanskje et annet kjøledyr da.. Hmm.. tenketenke..

Kan ikke ha katt.. sambo er allergisk..
Ikke hund... jeg er livredd..[&o]

Hva med to marsvin? De trives ikke alene, men skal IKKE settes sammen med kanin. De lagr lyder for å kommunisere, kan bli veldig tamme og så er det litt å ta i. Hamster, mus og rotter syntes jeg blir litt smått til de minste.
Kanin er også hyggelig(det har jeg), men det er faktisk mer å tenke på ang mat, kastrasjon og stell..

Uansett er det jo foreldrene som har ansvaret, så det lønner seg å ta noe du liker selv.

Tanta mi har undulat og etter å ha vært der en time hadde jeg heller kjøpt en krokodille!! De maser og kjadrer hele tiden. Hvis du får de tamme krever de mye oppmerksomhet sa dama på butikken.
Marsvin er det kjekkeste dyret, men å renske buret er bæææd.
Kampfisk, katt og hund er tingen[:D][:D]

off jeg er livredd fugler. mormor hadde en, som senere døde. så en dag skulle jeg få hente en is i fryseboksen. og der lå den [&:]

men for å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg ikke de er så veldig krevenes. de sitter vel bare i buret sitt eller? [:D]

Back
Topp