Undskyld?

Silje 84

Forelsket i forumet
Undskyld at jeg spør, men er det sånn at på grunn av disse "trollene" så må vi altså legge ut bilde av testen for at vi skal bli trodd på?? [&:] Dette synes jeg blir bare helt utrolig... Er det egentlig noe å bry seg om? Jeg savner å lese om spirene og hvordan det går med jentene[8|] Syns ikke alle diss innleggene med alt dette tulle ikke er noe særlig bra lesestoff,så jeg hopper rett over det... Trist at d skal bli slik[:(] Vi skal jo være glade og nyte tiden nå, og ikke bruke den på å irritere seg over hva andre skriver. Er jo tydelig at denne jenta er ute etter oppmerksomhet og at hun ønsker seg en liten spire veldig masse... Kan vi ikke bare overse disse innleggene da?

Ellers ønsker jeg alle rugere ei god natt[:D]

ja det er utrulig trist at det skal være sånn.. jeg kommer ikke til å ta bildet av mine tester med en lapp på. (har lagt de ut før men da uten lapp selvsagt)
Det aller beste hadde vært om alle bare hadde klart å være som normal. ikke legge seg opp i disse trollene og bare svare de trådene man normalt har lyst å svare i uansett hvem som har skrevet de. Da trur jeg trollene sakte med sikkert vil trekke segg tilbake for de får ikke noe spesielt oppmerksomhet. Sånne tilstander som det har vært idag gjør jo bare at de koser seg enda mer. de har jo oppnådd akkurat det de var ute etter..

Henger ikke helt med jeg... Vært borte en dag tydeligvis [:)] Men må si meg helt enig med Silje 84 og SistemannIMagen. Hvorfor bry seg om sånt? La oss glede oss over vår egen spire så får de som evt. ikke er oppriktige her inne ta det problemet opp med seg selv.... Jeg er nok en litt konfliktsky person tror jeg... Og hopper heller over alt sånt her inne.... [8D] Ha en fin dag alle sammen og kos dere med den voksende magen! [:)]

ORIGINAL: mettemor!

Henger ikke helt med jeg... Vært borte en dag tydeligvis [:)] Men må si meg helt enig med Silje 84 og SistemannIMagen. Hvorfor bry seg om sånt? La oss glede oss over vår egen spire så får de som evt. ikke er oppriktige her inne ta det problemet opp med seg selv.... Jeg er nok en litt konfliktsky person tror jeg... Og hopper heller over alt sånt her inne.... [8D] Ha en fin dag alle sammen og kos dere med den voksende magen! [:)]

signerer den, man oppdager etterhvert hvem trolla er uansett... [:)]

Jeg har ikke helt skjønt det med en lapp ved siden av jeg:P hehe, men jeg mener at man bør kunne få gjøre som man selv vil. Om man vil legge ut bilde av testene sine eller ikke. Dessuten, man skal ikke tråkke ned på folk, men heller oppmuntre hverandre her:)
Er det ikke derfor vi har dette forumet da? For å dele gleder og frustrasjoner oss i mellom?

Ha en super dag jenter![:D]

ORIGINAL: mettemor!

signer denne, jeg, Mettemor. Ganske så enig i det du skriver, ja.

Enig i alt som er skrevet her jeg.....skjønte ingenting da jeg kom inn her på søndag og så alt kaoset som var her.
Nei sånt gidder jeg ikke bry meg om og de trådene gidder jeg ikke lese engang [:)]

Er ingen som behøver å legge ut en test med navnet sitt vedsien av altså. Er ikke oktoberdamene som bestemmer her inne(IKKE vondt ment mot noen av de), men ingen her inne behøver å bevise noe som helst. Vi skal kose oss og nyte svangerskapet, så det så[:D][:D]

hehe lett å si nå.. Men bare vent til dere får oppleve mange troll med mange forskjellige nick som kommer med historier som overhodet IKKE henger på greip!![;)] Skal loooooove dere at dere ikke kommer til å klare å holde tett[;)]

Dette er trolla vi har hatt:
Hauk
Hvite.fugler   (eller noe i den duren)
Vannvind
Vann.Vind.Ild.Jord
Elementene

Elementene er den eneste av disse som ikke er slettet, og det ligger masse tråder.. blant annet

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18204947&mpage=1&key=� (dette var 2.mars)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18231519&mpage=1&key=� (dette er 3.mars)

Syns dere det er rart vi lurer?? Den 2.mars hadde hun mistet og dagen etter var det bare noen dager til hun var 7 uker..
Litt sykt å kødde med sånne ting??

Har lurt litt på det samme... Jeg har bilde av testene, men eg har ikke merket de.. Og siden det nå er 3 uker siden jeg fikk positiv test ([:D]), så har jeg ikke testene lenger..

Jeg vil IKKE bli sett på som et troll selv om jeg kanskje vil komme med noen rare spørsmål utover svangerskapet da jeg er førstegangsgravid. Jeg vil heller ikke kjøpe en test til for at folk på et forum skal tro at jeg er gravid.. For øvrig har jeg min første ul i morgen, så kan nok legge ut det bilde..

Nei, huff, blir dårlig stemning her gitt... Kjenner at jeg blir så irritert at jeg vurderer å bare melde meg ut [:@]

Hehe men må bare si en ting da!!
Det er ikke ALLE nye som blir sett på som troll!! For når man har sett de samme trollene ørten ganger kjenner man de igjen.. Og det er kke meninga at dere som er nye skal legge ut bilde av testen osv - det tok litt over styr og var KUN ment mot det trollet som var her igår[;)]

Ikke for å ødelegge stemningen, men trollet fra i går har nok fått seg et nytt nick og kommet inn her igjen... Allerede flere tråder i deg på november forumet. (og kommentar inne på denne tråden også forøvrig)

Gidder ikke utbrodere om hvem det er... Men etter erfaringer i et par måneder nå, er det SÅÅÅ lett å se Hauken. Men men... Eneste som er litt dumt, er at mange intetanende driver å svarer på spørsmål til folk som ikke fortjener svar!

Uansett, ikke la falske personer ødelegge stemningen. Vit bare at de er her!

[hr]Off ja det va jo enkelt å se desverre. :(  Hun er her inne og igjen ja [:@]. Må bare si det igjen at dette er makabert. Måten personen spiller på følelser å slikt inne på foruma er groteskt.
Jeg har fulgt me her inne nå i laaange tider å nå klarer jeg ikke tie stille lenger.

Sorry.

ORIGINAL: ^Milla^

Er ingen som behøver å legge ut en test med navnet sitt vedsien av altså. Er ikke oktoberdamene som bestemmer her inne(IKKE vondt ment mot noen av de), men ingen her inne behøver å bevise noe som helst. Vi skal kose oss og nyte svangerskapet, så det så[:D][:D]

signerer denne lett..

Om folk som deltar her er gravide eller ikke, spiller absolutt ingen rolle for meg. Jeg vet jo med meg selv at jeg er gravid uansett. Og uansett hvor man er i verden vil det finnes lystløgnere, men la de nå få leve i troen da..
Jeg forstår godt hvorfor de ønsker seg et lite gull jeg.

Jeg kom inn som ny her igår.og jeg må bare si at jeg syns dette er bare er gær kjett jeg!føler at ettersom de kommer inn med nye nick,så kan det jo være hvem som helst av de "nye". Jeg for min del kommer nok ikke delta på så mye før jeg er 12uker, og fortalt venner og familie,sånn at jeg kan ha et profilbilde her og navn. vil jo ikke skrive med folk som kansje lurer på om jeg ikke er "ekte" . så igjen,jeg syns det bare er så innmari tragisk at dere som driver med dette ødelegger for andre. jeg skjønner heller ikke hva det skal oppnås med det[8|]

Back
Topp