Undrer!?

lille blomst

Flørter med forumet
Heihei jenter![:)]
Er ikke sikkert jeg er så heldig at jeg blir stuck her inne, men med en evt. positiv test, ender jeg med termin i slutten av April, derfor spørr jeg dere![;)]

Jeg er idag 6 dager over IKM ca. (syk. 28-31). Har hatt hodepine, øm korsrygg, kalde føtter og er trett og små uggen. 5 dager etter EL fikk jeg lysrosa utflod, som varte i 7 dager. Har tatt 3 graviditetstester. De første 2 tok jeg 3 dager etter IKM(billig-tester), begge ga rare resultater; på den 1. fikk jeg en rosa strek mellom T og C sonen (itillegg til strek på C sonen) og den andre kunne jeg antyde som svaaak positiv, om jeg vrei den litt på siden mot lyset. Idag testet jeg med CB. brukte morgenurin som va lagret i romtemp. i 6 timer; Negativ. Noen forslag?

Takker for svar![:)]

Hilsen frustrert!

Prøv å test i morra igjen, med helt fersk urin[:)] Prøv den digitale, hvis det ikke er den du har prøvd..

Jeg ville prøvd den digitale jeg og. Aldri fått feil svar med den.

Vet du, jeg fikk en sån billigtest med strek mellom T og C sonen (3 streker), og jeg var gravid [:)]
Var den første testen jeg tok på 11 dpo.

Ta en test til om et par dager du [:)] Håper du joiner oss her inne! [:)]

Jaa, satser på å slå rot her inne[:D] (selv om d virker litt usannsynlig akkurat nå.)
Har ikke prøvd den digitale nei, kun den vanlige! Tarpå med denne ventinga og testinga..kjenner jeg blir litt tummelumsk av det her! * hadde den bare vært positiv*
Får prøve å ta en ny test i morgen! [:)]

Back
Topp