Undrer meg

søtedolly

Betatt av forumet
Dette er et babyverden forum å ser at det er veldig mye krangling her inne, hvordan har det seg til? Trodde det skulle være ett koselig forum der man kunne diskutere babyer/barn og familie å ellers det som hører med. Men etter det jeg har fulgt med i en stund nå så er det mye uroligheter her inne, hva syns dere andre?

hehe, skal vi ta den diskusjonen igjen???

[8D]

Jeg har ikke lagt merke til noe krangling ennå.
Sikkert fordi jeg unngår tråder som ser ut som kan bli krangel utav.
På Din baby er det MYE MYE mer krangling og drittslenging, derfor kom jeg inn til dere istedet.
Men jeg skjønner ikke poenget med å kjefte og være frekk her inne.....

ORIGINAL: Pijah

[8D]

Beklager men har ikke deltatt i noen enda men bare lurte litt hva dere andre her inne mente.

ORIGINAL: søtedolly

[8D]

Beklager men har ikke deltatt i noen enda men bare lurte litt hva dere andre her inne mente.

Lov å spørre.. Jeg er for øvrig helt enig med deg i at det lett blir krangling her inne, men det er vanskelig å gjøre noe med. Noen klarer ikke holde seg saklige gjennom en diskusjon, og da blir det fort til at noen fyrer seg opp. Og så har du de da, som ikke gjør annet enn å fyre oppunder fordi det skal bli diskusjoner..
Følg med i noen uker til, så vil du se at de største diskusjonene som regel kommer fredag og lørdag kveld.. Hehe..

Er ikke så aktiv her inne selv, men tenker at det er vel et diskusjonsforum. Hvor man kan ytre ulike meninger og synspunkter. Så da kan man vel ganske ofte bli uenig når det dreier seg om "hjertesaker". Viser at folk brenner for ting da. Og man kan jo trekke seg ut av en diskusjon om man vil og syns det blir for ubehagelig. Kanskje ser jeg litt for diplomatisk på det...?

ja var tilfeligvis innom en tråd i dag,, herlighet, trodde BV var for å snakke om babylivet jeg, men er viss litt naiv:) jaja jeg kommer ladri ti lå krangle her inne, har jeg noe aggresjon kan jeg heller gå meg en lang tur med hundene:)

[8D]

Lov å spørre.. Jeg er for øvrig helt enig med deg i at det lett blir krangling her inne, men det er vanskelig å gjøre noe med. Noen klarer ikke holde seg saklige gjennom en diskusjon, og da blir det fort til at noen fyrer seg opp. Og så har du de da, som ikke gjør annet enn å fyre oppunder fordi det skal bli diskusjoner..
Følg med i noen uker til, så vil du se at de største diskusjonene som regel kommer fredag og lørdag kveld.. Hehe..

Så da har jeg valgt feil dag å komme inn på da[:)], har fulgt med en stund så sjønner hva du mener. Men syns det virker som at mange her inne ikke har egnne meninger men bare henger seg på strømmen likksom.

ORIGINAL: Malin!

[8D]

Så da har jeg valgt feil dag å komme inn på da[:)], har fulgt med en stund så sjønner hva du mener. Men syns det virker som at mange her inne ikke har egnne meninger men bare henger seg på strømmen likksom.

Det har du også helt rett i.
Er det noe jeg ikke kan fordra så er det nettopp det[:'(]

Er nok mange diltere her inne ja, som ikke helt vet hva det vil si å ha egne meninger. Men, de har jo sin plass i samfunnet de også, selv om det irriterer oss andre.. [;)]

dobbeltpost..

ORIGINAL: Snupsemamma

Har du fulgt med en stund, men ikke ordna deg profil før i dag? Hmmm... Skeptisk...

Har bare vært en gjest da så har ikke deltatt i diskusjoner. Bli møtt med skeptisk er en bra start lukter jeg[:D]. Man velger vel selv når man vil melde seg inn her inne, har vært lenge her å smugtittet da[:D].

ORIGINAL: Snupsemamma

Har du fulgt med en stund, men ikke ordna deg profil før i dag? Hmmm... Skeptisk...

Har bare vært en gjest da så har ikke deltatt i diskusjoner. Bli møtt med skeptisk er en bra start lukter jeg[:D]. Man velger vel selv når man vil melde seg inn her inne, har vært lenge her å smugtittet da[:D].

ganske mange som ikke liker snikere da, så det er kanskje ikke lurt å flagge det, at du har vært smugtitter en stund.. Bare et lite tips. [;)]

ORIGINAL: Malin!

[8D]

Det har du også helt rett i.
Er det noe jeg ikke kan fordra så er det nettopp det[:'(]

Synd ikke folk tørr å ha sine egne meninger da, hva er vitsen da likksom vist alle skal plutslig være enig i alt[8|]? Hmmmm, det er vel ikke et diskusjonsforum vel?

Back
Topp