Undrer meg over...

vi hadde ikke tenkt å få flere, men typen og ei venninde maste på at je møte ta det..
satt å tenkte "vær negativ", men "viste" at den kom til å være positiv og det ble den..

med tuva tok jeg test på en torsdag og den var negativ og jeg tenkte at dette var feil! tok test igjen på søndagen etter og den var positiv, tenkte da "var det jeg sa det!!"[:)]

Med første gikk jeg på p-piller
Da mensen var 1 dag for sen, bare visste jeg det. Og det var ike noe "panikk", bare en deilig ro, selv om det ikke var helt planlagt.

Med nr 2 kjente jeg det nesten når hun ble unnfanget[8D]
Hadde den samme følelsen som første gang

ORIGINAL: Solaa

Jeg har tatt test GANSKE mange ganger og visst jeg har vært gravid uten å ha vært det, så det er jo sikkert endel ønsketenking i det hele også... Jeg visste det forrige gang fordi vi prøvde og jeg VILLE at det skulle være tilfelle

PS jenter - jeg sier IKKE at dette er tilfelle med dere alle, bare så dere ikke trenger å lage en krangletråd på dette, jeg mener dette generelt, og det MÅ ikke gjelde akkurat DEG og DIN situasjon

Vel, jeg kan ikke si at vi prøvde, planla det, eller ønsket det på noen måte å bli gravid med Knøtta da vi hadde vært sammen i to mnd.. [&:]

Med nr 1 ante eg ikkje at eg var gravid!
Men med nr 2 kom den følelsen om at eg var gravid før forventa mens. Så når mensen uteblei var det egentle ikkje nokon forundring.. [:D]

Back
Topp