Undrer meg over...

Lille 2016

Glad i forumet
...hvor mange gravide som "ante/følte/visste" at de var gravide FØR positiv gravidtest ble tatt!!!

Selv "kjente" jeg det etter samleie at:...oi, ble jeg gravid!!!
(jeg hadde hormonspiral og INGEN planer om å få nr.2...men...dette viste seg å stemme...
vi fikk en lillebror,vi..[;)])

Har du som gravid eller mor lignende erfaringer/følelser du vil dele med meg og andre nysgjerrige...???

Vi prøver på nr.3 nå...og jeg har en kriblende følelse etter EL...ikke testklar enda,så jeg får bare vente å se!!![:)]
Lenge siden jeg kjente på den følelsen sist,da...nå er gutta mine er 6år og 10år allerede!!!
Undrer meg på om vi kanskje har en liten luring på veg etter fire år med forsøk jeg,altså!!![8|]

Jeg bare visste det. Da vi ble gravide med Knøtta sa jeg til mannen rett etter vi hadde hatt sex: "NÅ ble jeg gravid!" Og det ble jeg. [;)] Denne gangen hadde vi ikke prøvd, tenkte mer "det som skjer, det skjer" og det var ikke etter IKM heller. Fikk bare trang til å teste for å se om jeg hadde rett når jeg følte meg gravid. Og det hadde jeg. [;)]

Jeg visste det.. Følte at noe var annerledes.. ble så slakk å trøtt og fort uvel.. og når jeg våknet om morgenen føltes det som om jeg hadde en "klump i magen" .. vanskelig å forklare men kanskje jeg følte livmoren jobbe med noe ellerno.. det var hvertfall annerledes.. :)

Dytter litt jeg...

Jeg følte det når mensen ikke kom, jeg følte meg tjukk og vemmelig.. sorry!
hehehe.. men etterhvert fikk jeg en bedre følelse, å da jeg tok testen å den lyste positiv ble følelsen
fylt med gleder og alt bare oste.. var nesten som å være forelsket.. haha![:D]

Jeg følte ingenting, men håpet var stort!

Visste det ikke selv - men mamma, mormor, storesøster og et par andre begynte å spørre om jeg var gravid osv en uke før jeg tok test. Var ikke kvalm eller noe, ingen symptomer[:-]

jeg bare visste d før æ sku ha tante rød. Sa til en kollega av mæ at æ tru æ e gravid igjen æ. 2 daga etter tante rød sku ha kommet kjøpte æ test. Følte mæ så dum for å ha sløst bort pæng på no æ alt visste svaret på. Å jau da den va positiv som bare d.

Jeg følte på meg att jeg var gravid sikkert lenge før egget festet seg[8D][8D] Følte også hvilket kjønn det var..... Har stemt begge gangene[;)]
Litt spent på om det blir slik med nr. 3 også[:D]

Jeg også "bare visste" det lenge før en test ble tatt. Fikk vissheten forsterket av ømme/vonde bryst (+ kvalme med nr 2), murringer og stikninger litt før uke 3, og så bekreftet en graviditetstest det i uke 3+3 (3+4 med nr 2).
Frøs og sov mer enn normalt også forresten, en ukes tid før testene ble tatt. [:)]

Så gøy at vi er så mange som "bare visste det"!!!

Ikke så rart kanskje...ingen kjenner jo kroppen sin bedre enn oss selv!!!

Ja, hadde en veldig følelse på det begge gangene.

Første gangen var ett "uhell", men visste jeg var gravid selv om mensen bare var forsinket 1 dag da jeg tok test.
Andre gangen var planlagt, og også da hadde jeg en veldig følelse på at jeg var gravid.

jeg visste det ikke på meg selv..

Men jeg visste det når venninda mi ble gravid..
jeg sa hun var gravid i godt over 1mnd før jeg fikk tvingt ho te å tisse på en pinne som lyste ''gravid''

Jeg visste det ikke, men sambo visste det[:D] Han bare følte det....

Tanken om at jeg var gravid slo meg plutselig, så jeg tok en test. Og jammen var det positiv ja[:)]

ORIGINAL: Sicily

Jeg bare visste det. Da vi ble gravide med Knøtta sa jeg til mannen rett etter vi hadde hatt sex: "NÅ ble jeg gravid!" Og det ble jeg. [;)] Denne gangen hadde vi ikke prøvd, tenkte mer "det som skjer, det skjer" og det var ikke etter IKM heller. Fikk bare trang til å teste for å se om jeg hadde rett når jeg følte meg gravid. Og det hadde jeg. [;)]

jeg viste ikke at jeg var gravid, men hun jeg jobbet med på apoteket merket det på meg så hun snakket om det vær dag til jeg tok testen så når jeg tok den så hadde hun rett.[8D]

Jeg har kjent det helt klart med alle tre [:D]

Første gang hadde vi vært UFB i 8 år. I utgangspunktet var det liten mulighet til at jeg kunne være gravid (jeg lite eggløsning og han nesten steril) FØLTE meg derimot gravid i flere dager før jeg endelig gikk til steget å kjøpe test. Testet så positivt 2 januar og fikk jenta mi 15 september.

Andre gang var jeg helt surrete. Hadde samme gravidslimet jeg hadde med nummer 1 på torsdagen. På fredagen var jeg superhormonell og sint for alt mannen gjorde [&:]Sa til ham på søndagen at enten var jeg blitt gravid eller gal [;)]Reiste ut for å kjøpe test og jammen slo den ikke inn positivt - 5 dager før forventet mens.

Denne gang kom det over meg når vi var på ferie i sommer. Var på ett apotek for å kjøpe rosa neglelakk til jenta mi på 4 år. Når vi først var der inne bare fikk jeg for meg at jeg måtte kjøpe gravidtester. Som sagt som gjort! Tok dem ikke, da jeg hadde hatt mens for bare ett par uker siden, men uken etter vi kom hjem skulle jeg ut å drikke. Kjente jeg bare måtte ta en test og to først. Begge viste derimot ingenting før de etter 15 min viste en bitteliten tynn strek (altså etter tiden de skal slå inn)

Gikk ut med jentene på kvelden og sa at jeg hadde testet fordi jeg følte meg gravid, men var ikke. Drakk heldigvis bare en rusbrus fordi jeg ble så stappet på ett vis. Følelsen gikk ikke over, og da mannen var på jobb på torsdagen brente jeg av ett par tester til. Disse var sterkt posivite[:D]

med siste som var ett ordentlig uhell,fikk jeg ordentlig krampe i magen å tenkte -ojj dæven nå har du virkelig gjort det store.

Å joda var nok rett det,mitt verdens beste uhell:)

Jeg visste det begge gangene før jeg tok test. Av en eller annen grunn bare kjente jeg det.
Aner ikke hvorfor...

Back
Topp