Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toveli6
Har du ikke hørt om GLEDESTÅRER???? Gjøre begge ting på en gang da vettø.... ha ha[;)]
ORIGINAL: Godhjerta
Selv kommer jeg og går som det passer meg, uten å føle for å annonsere det til noen. Hvis noen deriomot spør etter meg i en tråd, og jeg blir gjort oppmerksom på det, går jeg naturligvis inn der og svarer på det de lurer på.
Men det er meg da, og ikke alle er som meg heldigvis.
Hva andre gjør er dems problem. Derfor syns jeg heller ikke noe om å diskutere mennesker (ingen navngitte) jeg knapt kjenner og deres motiv og handlinger.
Hvis noen sier de har et problem, så er det ikke opp til meg å analysere det og gradere det.
Et lite problem for meg, kan være et kjempeproblem for en annen. Og omvendt.
Vi er alle forskjellige, og det må vi bare godta.
Derimot, kan jeg si min mening dersom noe er helt på tryne. (som f.eks i går) [;)]
Dette var ikke ment som noen tordentale.
Kun mitt synspunkt.
[:)]
ORIGINAL: nemi.marselia
ORIGINAL: Godhjerta
Selv kommer jeg og går som det passer meg, uten å føle for å annonsere det til noen. Hvis noen deriomot spør etter meg i en tråd, og jeg blir gjort oppmerksom på det, går jeg naturligvis inn der og svarer på det de lurer på.
Men det er meg da, og ikke alle er som meg heldigvis.
Hva andre gjør er dems problem. Derfor syns jeg heller ikke noe om å diskutere mennesker (ingen navngitte) jeg knapt kjenner og deres motiv og handlinger.
Hvis noen sier de har et problem, så er det ikke opp til meg å analysere det og gradere det.
Et lite problem for meg, kan være et kjempeproblem for en annen. Og omvendt.
Vi er alle forskjellige, og det må vi bare godta.
Derimot, kan jeg si min mening dersom noe er helt på tryne. (som f.eks i går) [;)]
Dette var ikke ment som noen tordentale.
Kun mitt synspunkt.
[:)]
må signere den. d va som æ sku ha sagt d sjøl