undrer litt på dette!!

Det er vel det beste alternativet,ja [:D][:D]

Le så tårene triller er det beste [:D]

Nei, men du må jo forstå at det faktisk er noen som synes at det var kjekkere her før! At man da la ut tråder der man kunne få svar på det man lurte på. Uten at jeg har greie på det, så virker det som om dette har blitt rene chatte-siden.

Og du, her har du jo piggene ute med en gang! Her er det noen som kanskje er litt uenig med deg, så er det på'n med nærmest å legge skylden over på noen andre.

Kan jeg spørre hvorfor du har blitt utestengt?

ORIGINAL: toveli6

Har du ikke hørt om GLEDESTÅRER???? Gjøre begge ting på en gang da vettø.... ha ha[;)]

I disse dager for det holde med en ting om gangen. Veldig distre`

Stakkar louis. Var vel ikke meningen hun ville ha noen diskusjon ut av dette. Er veldig enig med henne jeg. Ikke krangle nå da. Hun bare spurte om et spm, og sa meningen sin... jaja nå er det helg, og det må vi være glade for!!!!!!!!!

jeg er helt enig med deg louis...

grete 71 jeg ble utestengt fordi jeg ba en dra dit peppern gror og fordi jeg ikke aksepterte alt tullet hun kom meg og at folk ble terorisert på pm... jeg ringte til adm og sendte over de åm som var grunnen til at jeg ble så sint og da skjønte de poenget .. men dette er forøvrig en laaaang historie som er vanskelig og forklare på helt riktig ¨åte og jeg er ikke i nærheten av og krangle om dette igjen... det sier vel alt at jeg ble åpnet igjen!! vel jeg har ikke piggene ute men det har derimot du hver gang jeg ikke er enig med deg og dine innlegg vittig og se at du kun ser andres feil her inne...

ORIGINAL: Godhjerta

Selv kommer jeg og går som det passer meg, uten å føle for å annonsere det til noen. Hvis noen deriomot spør etter meg i en tråd, og jeg blir gjort oppmerksom på det, går jeg naturligvis inn der og svarer på det de lurer på.
Men det er meg da, og ikke alle er som meg heldigvis.

Hva andre gjør er dems problem. Derfor syns jeg heller ikke noe om å diskutere mennesker (ingen navngitte) jeg knapt kjenner og deres motiv og handlinger.
Hvis noen sier de har et problem, så er det ikke opp til meg å analysere det og gradere det.
Et lite problem for meg, kan være et kjempeproblem for en annen. Og omvendt.
Vi er alle forskjellige, og det må vi bare godta.
Derimot, kan jeg si min mening dersom noe er helt på tryne. (som f.eks i går) [;)]

Dette var ikke ment som noen tordentale.
Kun mitt synspunkt.
[:)]

må signere den. d va som æ sku ha sagt d sjøl

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: Godhjerta

Selv kommer jeg og går som det passer meg, uten å føle for å annonsere det til noen. Hvis noen deriomot spør etter meg i en tråd, og jeg blir gjort oppmerksom på det, går jeg naturligvis inn der og svarer på det de lurer på.
Men det er meg da, og ikke alle er som meg heldigvis.

Hva andre gjør er dems problem. Derfor syns jeg heller ikke noe om å diskutere mennesker (ingen navngitte) jeg knapt kjenner og deres motiv og handlinger.
Hvis noen sier de har et problem, så er det ikke opp til meg å analysere det og gradere det.
Et lite problem for meg, kan være et kjempeproblem for en annen. Og omvendt.
Vi er alle forskjellige, og det må vi bare godta.
Derimot, kan jeg si min mening dersom noe er helt på tryne. (som f.eks i går) [;)]

Dette var ikke ment som noen tordentale.
Kun mitt synspunkt.
[:)]

må signere den. d va som æ sku ha sagt d sjøl

signerer jeg

Back
Topp