undrer litt på dette!!

louis

Flørter med forumet
Det er til stadighet noen som blir savnet her inne og det er jo forståelig og det er fint at de popper innom og hilser på når noen etterlyser dem men jeg lurer på hvorfor skal de alltid presisre at et annet forum er så mye bedre en dette og i tillegg reklamere for det?? og alltid komme med en lang og sørgelig story på hvorfor de ikke er her!! det er jo bare med på og blusse opp gammel dritt og lage uro for oss som er her inne på forumet fortsatt.. hyggelig at de popper innom men kan de ikke gjøre det og si noe hyggelig også bli borte ikke pumpe ut litt eder og galle også bli borte så skal vi andre sitte igjen og ta etterbølgene!!
dette er min mening og oppfatning og vi kanvel prate om dette uten og krangle da dette er gennerellt ikke myntet på noen spess personer!!

Enig i det Louis!

Jeg er enig i det du sier,men er ikke denne tråden ett veldig godt eksempel på en etterbølge som du kaller det...? Det vil jo nødvendigvis bli en diskusjon her også og da har vi det gående igjen.Jeg syns også at det er unødvendig med all sutringa over at ting forandrer seg- selvføgelig gjør de det når folk melder seg ut, nye melder seg inn og hormonene raser i de fleste!

Joda lisa79, enig det men jeg syns det nesten blir litt komidramatisk når man sier man må kutte ut BV for helsen skyld og at de fortsatt popper innom. Det er lissom ikke noe sammenheng i det.

Men by all means![8D]

Enig i det har sitti å lurt på det samme, er greit å finne et annet sted å være men behøver man forklare og legge ut om det da, kan man ikke bare gå og komme innom innimellom om man ønsker det da?

Jeg syns også at det er latterlig,men jeg tenker det, sier det kanskje høyt og fnyser litt for meg sjøl- men så er jeg ferdig med det. Jeg svarer heller ikke på innlegg fra enkelte her inne lenger og det sparer meg for mye irritasjon, på den måten blir det bare underholdning i steden [:D]

ORIGINAL: nettemor

Enig i det har sitti å lurt på det samme, er greit å finne et annet sted å være men behøver man forklare og legge ut om det da, kan man ikke bare gå og komme innom innimellom om man ønsker det da?

Hvis man ikke sier noe om det får man jo ingen sympati eller støtte..Enkelte har vel bare større behov for bekreftelse enn andre..[;)][;)]

Ja du sier noe, noen trenger visst MYE sympati...... ja ja

Jeg må bare spør deg louis.
Er du den samme som louis2???
Er jo npen som har blitt utestengt og kommet inn igjen på ny så jeg klarer ikke å fylle med jeg [:D]

Heter ikke dette babyverden, da??! Hva ligger i det ordet? I hvert fall ikke krangling og munnhuggeri slik som det har vært her! Finnes vel nok av nettsider der det kan diskuteres alt mellom himmel og jord, som ikke har med baby'er og graviditet å gjøre. Skulle nesten laget en statistikk over hvor mange av trådene som er her inne som faktisk dreier seg om babyer og graviditet og prøving osv....! [8D] ca 20% kanskje?

Finne grete71 [:D]
Hvor er det du bor i Rogaland????

Må bare si at hvis 20% består av babysnakk så sier det jo litt om at de fleste har behov for å snakke om andre ting også!

Hvis ikke du kan snakke om andre ting enn baby,prøving og svangerskap så foreslår jeg at du holder deg unna generell diskusjon, skravleforumet, klagerommet og sex og samliv!!

ja linni jeg er louis og louis 2 glemte og fjerne det !! har louis2 på hjemmemskainen fordi jeg ikke husket passordet mitt.. og ja jeg har vært utestengt men er ikke det lengere ..

syns du er veldig var på alt jeg grete71 du snakker om fred på disse sider men du er vel en av dem jeg ser lager mest hyss ut av ingenting her inne om dagen!!

Okay [:D] jeg får ikke med meg så mye prøver men detter litt fort av i svingene for tiden.

Back
Topp