Undrende

1+1

....
Hei i kveldinga!

Med sikkerhet om EL, forventet jeg mens i går. Jeg tok en CB med morgenurin, men den viste en enslig strek og ikke et gledelig pluss. Jeg innså følgene og ventet på smertene. Null smerter. I dag har jeg kjent på mensmurringer, men fortsatt null smerter. Null misfarga dopapir. Magen er flat som en pannekake, som vanligvis får "halvveis i svangerskapet" tendenser på denne tida. Jeg er gal etter godteri og kan fort felle en tåre om sjokoladen ikke er på plass ved behov. Nå: Null ekstra lyst.

Kjenner et lite håp, men er redd for å bli skuffet to ganger samme måned. Har dere fått negativ test og fortsatt hatt en spire i magen? Når slo testen evt. ut?

Hilsen undrende prøver!
 
Min slo ut 4+2 (eller var det 4+3) Tok en mange i dagene før, og til og med den kvelden før var blendahvit. Men så med morgenurinen fikk jeg en svak strek (på en tyrkisk graviditetstest :P) Lykke til :-)
 
Jeg tok en cb digital dagen etter forventet mens, ikke gravid. Tok en test 4 dager etter forventet mens og da sto det gravid1-2 uker :-)
 
Oi. Det var spennende svar ;-) Litt gøy å kjenne på spenningen igjen. Er som regel på dato når det gjelder mens. Så krysser fingrene nå!!
 
Back
Topp