Undertøy

• Trådstarter Trådstarter te
  • Opprettet Opprettet

te

Flørter med forumet
noen som vet hvor man kan få kjøpt fint mammaundertøy?
Er ikke helt klar for ammebher ennå, men sliter med å finne truser som ikke ruller ned og som ikke ser ut som bestemortruser.

Bruker hipster fra HM, og BH fra Cubus. Hipsterene sitter så lavt at det ikke blir noe tull på meg i hvertfall[:)]Lykke til

På mammaavdeling hos H&M har de egne gravid-truser[:)] De er veldig lave i livet, og går under magen, kjempedeilige!

Bruker bjørn borg hipstere jeg, og de funker kjempe fint her[:)]

jeg vil ha noe som er litt fint og ikke mammatruser. Men må vel kanskje inse at slaget er tapt. Har prøvd å finne hipstere på hm, men syntes de er så stygge. INgen med fine blonder eller fine farger.

Klarer enda å gå med stringtruser jeg og fikk kjøpt noen lekre med blonder og farger på Kappahl[:D]

Jeg bruker blonde string og blondehipster fra enten H&M eller Cubus :)

Vet dette kanskje høres litt "billig" ut, men jeg har kjøpt noen nyyyydelige blonde hipsters på Nille, og de sitter som et skudd når jeg er gravid! De er lave, også får man veldig fin rompe i den :) Koster 59 for to stk.

Jeg orker ikke å bruke stringtruser lenger, bare i nødtilfelle [:)]

Ellers handler jeg vanlig undertøy på H&M el Lindex og da er det Hipster som er tingen for meg. Gjerne med blonder [:D] Har finnet masse på H&M [:)]

Men jeg tror det varierer veldig fra butikk til butikk! H&M på Aker Brygge har mye fint [:D]

Pierre Robert (??) sine boxere er lave og veldi tøyelige og tynne i stoffet. Jeg har kjøpt mange av disse, veldi behagelige og strammer ikke. Det skal sises at jeg har kjøpt den litt stor for å være sikker. Anbefales

ORIGINAL: lan77

Bruker hipster fra HM, og BH fra Cubus. Hipsterene sitter så lavt at det ikke blir noe tull på meg i hvertfall[:)]Lykke til

H&M har masse bra undertøy, og det har også Cubus og Lindex. Orker ikke mammatruser [8D]
Men træler med å finne gode bh er for tiden.. alt blir for trangt.

Back
Topp