Undertøy

twinanne

Forumet er livet
Hvordan står det til med undertøy skuffen hos dere jenter?

Jeg har et alvorlig problem der, har dila på undertøy, det var opprydning i dag - eh...ikke helt ferdig enda, det ligger i sirlige hauger utover hele dobbeltsenga, jeg må bare hive noe, har jo ikke plass til alt dette da, og særlig ikke dersom jeg skaffer meg noe nytt NÅ IGJEN[&:]

Så da var det enkleset hive det som var slitt, men problemet var; ingen ting var stykt og slitt, neste oppgave hive det som sitter styggest av BH ene, tja...kom vel ikke så mye lenger da. Men har greid å få en liten bunke på gulvet.

OK så var det det da, stringtruser - hvem kommer jeg til å bruke? Hater egentlig stringtruser de sitter ikke altid behagelig i rompesprekken; men jeg må jo ha noen til sommer bukser og ettersittende bukser da, greide å hive noen av de på gulvet. Så var det å se hva jeg kan ha på stranda når jeg skifter til bikini; eh...dårlig på den fronmten de fleste baken på trusene var jo nettingaktig og gjennomsiktig, da var det ikke mange igjen: det er også den bunken jeg kan bruke når jeg har mens, for bind ødelegger disse netting trusene fort. Greit greide dette til slut da;  4 stk å velge imellom, hev 1.
Så var det alle de derre seksy undertøyet da BH/truse sett , der sliter jeg, hev 0. Vel jeg for spørre gubben når han kommer hjem fra jobb slik at jeg får plass i skuffen igjen.

Dette her er sannelig ikke lett, men jeg har bestilt meg et sett til av det sistnevnte slaget, trenger jo ulike farger i henhold til hva jeg skal ha det under, men jeg fant ut - jeg har ingen BH uten stropper, dette må jeg kjøpe meg, trengs til noen sommer kjoler og tunikaer.

Har ikke begynt med strømpebuksene til fest og leggingsene enda, for ta det i morgen. Her er det sikkert litt å hive, har jo et lager uopna av tynne nylonstrømper også.

Sokke skuffen er perfekt, har ikke så mye der.

Hmmm... Ser nå hva som er prosjektet neste gang BV er nede. Da får jeg ta tak i undertøyskuffen (+ posen i skapet) og ta en skikkelig opprydning. Vet det er mye der som burde kastes, men har bare ikke kommet så langt...

Bra jobba, twinanne [;)]

kunne ønske det var meg som ahdde det problemet, jeg er bare sjeleglad når jeg  får en bh til å passe jeg....hhmm

ORIGINAL: tm2306

kunne ønske det var meg som ahdde det problemet, jeg er bare sjeleglad når jeg  får en bh til å passe jeg....hhmm

Hm...OK har du stor cup eller liten? Jeg hvet at min mor sliter litt for hun har DD og da er det viktig at det er god støtte, selv har jeg bare B cup - har nok ikke arvet noen av hennes gener der gett, så her er det ikke så nøye med noe støtte selv om jeg drar på åra, men det blir vel noe mer slapphet dersom jeg blir så heldig og må amme,vil heller ha slappe pupper og bli mamma istedenfor "ungpike pupper".

jeg har stor cup, DD eller E.. så  når jeg finer noe, så koster en bh ofte 5-600...

jeg har brukt altfor store bher i månedsvis nå, etter at jeg begynte å gå ned i vekt. shopping har vært alvorlig nedprioritert, og iallefall undertøy. (måtte kjøpe nye bukser da jeg mistet buksa på jobb.... )
på lørdag var jeg en tur på kappahl og fant meg 3 nye bher. helt herlig å endelig ha passelig bh på!
min undertøysskuff er liten, dårlig utstyrt og ikke så fin.. ønsker meg fint undertøy, men kjøper det aldri [&:]

Back
Topp