Undersøkelse på føden-tidlig vannavg?

Vi blir aldri klar for det ukjente.. :smiley-angelic002

Jeg ble jo lagt inn på onsdags kveld pga jeg lakk fostervann, ble da satt igang på torsdags morningen, og sent på kvelden var Sebastian ute♥ Jeg var heller ikke mentalt klar, og fikk nesten panikk på morningen når dem sa at dem skulle sette meg igang :p Men så fort riene starta, så ble jeg lissom mer og mer mentalt klar, så det går seg fort te skal du se ;) Men masse lykke te :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg ble jo lagt inn på onsdags kveld pga jeg lakk fostervann, ble da satt igang på torsdags morningen, og sent på kvelden var Sebastian ute♥ Jeg var heller ikke mentalt klar, og fikk nesten panikk på morningen når dem sa at dem skulle sette meg igang :p Men så fort riene starta, så ble jeg lissom mer og mer mentalt klar, så det går seg fort te skal du se ;) Men masse lykke te :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ble det litt sånn at så fort det startet så "glemte" du alt annet og "levde i nuet" ? Bare fulgte kroppen og reagerte deretter, om du skjønner hva jeg mener ?? :p handle på instinkt er det vel kanskje jeg prøver å si :p
Begynner å få litt dilla med tanke på fødsel, men om det blir at man handler på instinkt så går vel det meste bra uansett :p?

Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, ja kan vel egentlig si det sånn :P Når ting satte igang, så bare fulgte jeg kroppen egentlig :) Beste rådet jeg kan gi videre, det er å ikke få panikk, men bare la kroppen ta styringen ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Heheh, ja kan vel egentlig si det sånn :P Når ting satte igang, så bare fulgte jeg kroppen egentlig :) Beste rådet jeg kan gi videre, det er å ikke få panikk, men bare la kroppen ta styringen ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Okei, daa tror jeg det skal gå bra her også hehe :p :D
Takk for rådet, skal gjøre mitt beste for å ikke få det :)! Og takk for at du deler opplevelsen du hadde :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Og et annet godt tips, øv deg på pusteteknikk allerde før de skikkelige riene setter i gang! For jeg merka det at hvis jeg bomma eller tulla te pusten på en rien, så var jeg fucked hele den rien ;) Nei bare hyggelig å dele den opplevelsen :) Jeg har jo så absolutt ikke noen skremmende historie å komme med, så da deler jeg gjerne min erfaring :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp