Undersøkelse hos gyn.

Bonjovigirl86

Andre møte med forumet
Hei. Vi prøver å få barn. Siden eg har endometriose var eg til gyn undersøkelse idag. Der såg ein på innvendig ul ein fostersekk. Mrn legen sa det var fortidlig å sei om den låg på rett plass. Tok blodprøver for å påvise HCG. Etter egen utrekning kan eg vere ca tre uker på vei. Tok test når eg kom heim idag, den var negativ. Kan eg få negativ test på tross av graviditet? Har sympt; sterk luktesans, ømme bryst, trøtt, hyppig på toalettet, lett irritabel og kvalm, kvalmen kommer hele tiden på dagen, lite om morgen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei på deg!

Hvis du er tre uker på vei er det veldig tidlig og av og til trenger kroppen litt tid.....
Gi deg selv litt tid og ta en ny test om 3-4 dager. Hvis du er gravid stiger HCG-nivået kraftigt og sansynligheten for positiv test er mye større bare etter noen få dager.
Du skriver ikke noe om, når du skulle hatt mensen, men den er kanskje uregelmessig siden du har endometriose..?

Det som tyder i positiv rettning er jo alle dine subjektive symptomer, så det er lov å krysse fingeren:)

Masse lykke til da!

Jordmor Ragna.
 
Hei :) takk for svar. Eg slutta på cerazette i august og har ikkje fått mensen, kun ein liten blødning 3desember, varte 1/2 dag. Men har hatt mykje "rar" eggløsning, har hatt positive eggllsningstester med 14 dagers mellomrom flere ganger.
Lege målte fostersekken til 0,28 mm idag. Spendt på ka hcg prøven seie i mårra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp