Undersøkelse barnevogn

Hvor mye tenker du å bruke på barnevogn?

• 15.000 +

Votes: 0 0,0%
  • 10.000 - 15.000

Votes: 6 24,0%
  • 5000 - 10.000

Votes: 6 24,0%
  • Under 5000

Votes: 4 16,0%
  • Har fra før/arver fra slekt og venner

Votes: 4 16,0%
  • Helt ny vogn

Votes: 5 20,0%
  • Kjøper brukt/har fra før.

Votes: 10 40,0%

• Antall som har svart
    25
Under 5000! Syns det er horribelt å bruke mer

Vi får av mamma og pappa, så jeg skal strengt tatt ikke bruke en krone. De vognene jeg har sett på ligger rundt 12.000. Dette er første barnebarn, så mamma og pappa ville gjerne betale for vognen :)

Kommer helt an på om vi slår til på tilbud å kjøper ny eller ender opp med brukt. Tenker makspris er 10 000. Vi har spart opp til babyutstyr. Dette er siste barnet og jeg er litt teit å vil liksom kjøpe det jeg har lyst på denne gang. Ikke bare kjøpe ut i fra pris. Når det er sagt så liker jeg ikke å kaste penger ut vinduet så kommer ikke til å handle alt vi ser eller kjøpe alt nytt :)

Vi har en bugaboo fra før, men kjøper kanskje nye deler til den

Ser om jeg får tak i drømmevognen brukt først. Det er mange fine bruktvogner der ute til gode priser. MEN jeg er kresen, så det MÅ være den vognen jeg vil ha i rett farge...
Dette er også første barnebarnet til mine foreldre, så er mulig de tilbyr seg å kjøpe vogn til oss. Men kommer nok da til å foreslå at de kan kjøpe brukt, da 12000+ er mye penger.

Den jeg har lyst på koster rundt 12.000 noe jeg synes er horribelt mye! Men jeg var veldig fornøyd med Emmaljungaen vi hadde til de to første så vil gjerne ha det denne gangen også. Solgte den gamle for et år siden, vi skulle jo ikke ha flere barn...:rolleyes:

Vi blir å bruke vogna etter førstemann. Den kjøpte vi ny, Emmaljunga, kostet rundt 12-13 000, dyrt, men syns det er en god og slitesterk vogn. Tenker å bruke den til alle barna vi får. Er også veldig fornøyd med at den har veldig stor vognbag, så barnet kan bruke den til 6-7mnd alder. I tillegg kan sportsdelen snus sånn at barnet kan være vendt mot oss eller fra oss, alt ettersom hva vi/barnet ønsker.

Back
Topp