Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHadde fremfall av kjeden, kjenner det fortsatt når jeg tar på det, men ingen smerter. Litt nedpress i starten, men ikke blødninger eller vondt. Håper det går bra med deg!

Jeg fikk det etter fødsel, men skal sies at jeg opplevde smerter, blødninger og nedpress da jeg var gravid, og begge gangene gikk det fint. Lykke til, håper du får betryggende svar hos legenTakk
Er jo litt bekymra da jeg er gravid (tidlig) og har både smerter, blødninger, mye nedpress og det kjennes ut som at noe er på vei ut av vagina.. Prøvde å se nedi der med speil, men er jo ikke akkurat ofte jeg har gjort det, så vet ikke om det er unormalt eller ikkeDet ser jo litt rart ut føler jeg, men..
Tenker å ta kontakt med legen i morgen, men ville høre her inne nå i kveld![]()
Hvor langt på vei er du? Nedpress hadde jeg ikke før mot slutten, men smerter og blødninger hadde jeg fra ganske tidlig av.Er bare 7 uker på vei. Tror jo selvfølgelig det verste når man får blødninger og smerter, så har i grunn mista all tro på at det kommer til å gå braJeg fikk det etter fødsel, men skal sies at jeg opplevde smerter, blødninger og nedpress da jeg var gravid, og begge gangene gikk det fint. Lykke til, håper du får betryggende svar hos legenHvor langt på vei er du? Nedpress hadde jeg ikke før mot slutten, men smerter og blødninger hadde jeg fra ganske tidlig av.
Håper det går braEr bare 7 uker på vei. Tror jo selvfølgelig det verste når man får blødninger og smerter, så har i grunn mista all tro på at det kommer til å gå bra
Flink til å ta sorgene på forskudd, for å si det sånn![]()
jeg fikk beskjed av legen om å unngå samleie og trening/tung fysisk aktivitet en uke etter at jeg hadde sluttet å blø.