Underlivsplager

Silje92

Flørter med forumet
Jeg er veldig hoven, har mye utflod og er sår der nede.
Klør også litt.

Noen som har samme plagene? [:(]
Hva kan dette være, sopp?

ta deg en canestenkur, da forsvinner d nok[:)] høres ut som sopp, og er  d d, tar canesten knekken på d!

Ja, det Malleleo sier[:D]

Håper det går over. Ekkelt med kløe[:'(]

ORIGINAL: Malleleo

ta deg en canestenkur, da forsvinner d nok[:)] høres ut som sopp, og er  d d, tar canesten knekken på d!

Men, skal jeg ha pillen og kremen da? [:)]

samme som de andre skriver her, men ikke bruk den pinnen til å føre inn pillen, bruk fingeren. Også må du smøre deg emd salven[;)]

ORIGINAL: Sun_shine

samme som de andre skriver her, men ikke bruk den pinnen til å føre inn pillen, bruk fingeren. Også må du smøre deg emd salven[;)]

Okay, tusen takk[:)]
Blir nok en tur på apoteket i morgen da.

Prøv med canesten ja og god bedring [;)]

Har søkt litt på nettet..

Skal jeg ha engangskuren med en stikkpille på 500mg og krem.. eller 6-dagerskuren med seks piller på 100g og krem?

jeg pleier ta den engangskuren jeg.. Altså har hatt det noen ganger i mitt liv så derfor jeg skrev pleier, har det ikke hele tida da, men vet hvor jævlig det er når man har det.. huff[&:]

ORIGINAL: Sun_shine

jeg pleier ta den engangskuren jeg.. Altså har hatt det noen ganger i mitt liv så derfor jeg skrev pleier, har det ikke hele tida da, men vet hvor jævlig det er når man har det.. huff[&:]

Takk [:)]
Huff er ikke noe behagelig.

Høres ut som sopp ja..

Jeg har hatt det frem og tilbake i 3 uker nå... :( GRR..

Brukte først en engangs-kur, fordi det alltid har hjulpet, fortsatte med salven til symptomene var borte, og så noen dager til..
Sluttet.. og så gikk dt 2 dager så var det tilbake igjen..
Nå skal jeg ta vaginalpille nr 2 av 3.. Spent på når det har tenkt til å bli borte nå..

MEN, det var mannen min som kjøpte denne kuren og den heter Pevaryl.. Den er en 3-dager's kur.. MEN, i går, ca 10 min etetr at jeg hadde tatt første pille, så kom det sinnsykt mye utflod, så jeg ble helt våt og måtte skifte truse.. Helt tyntflytende og blankt utflod.. Måtte opp flere ganger inatt å skifte for var helt klisse våt..
Er det noen andre som har opplevd det??

Mest sannsynlig sopp ja. Jeg har også hatt det og brukt kur. Legen min sa at det er like viktig at mannen også smører seg med kremen, for han kan også ha soppen uten å merke det, og gjerne smitt deg igjen hvis dere har sex...

ORIGINAL: Windy

Høres ut som sopp ja..

Jeg har hatt det frem og tilbake i 3 uker nå... :( GRR..

Brukte først en engangs-kur, fordi det alltid har hjulpet, fortsatte med salven til symptomene var borte, og så noen dager til..
Sluttet.. og så gikk dt 2 dager så var det tilbake igjen..
Nå skal jeg ta vaginalpille nr 2 av 3.. Spent på når det har tenkt til å bli borte nå..

MEN, det var mannen min som kjøpte denne kuren og den heter Pevaryl.. Den er en 3-dager's kur.. MEN, i går, ca 10 min etetr at jeg hadde tatt første pille, så kom det sinnsykt mye utflod, så jeg ble helt våt og måtte skifte truse.. Helt tyntflytende og blankt utflod.. Måtte opp flere ganger inatt å skifte for var helt klisse våt..
Er det noen andre som har opplevd det??

pillerestene må ut liksom igjen så er lurt å bruke et bind hvis det blir mye tynn utflod ja...

Da er det bedre med disse andre medikamentene for balanse i underlivet, prøv vivag eller lactal.

jeg sliter masse med sopp infeksjoner..:(
Og det er IKKE noe kjekt..

Tar en engangskur med stikkpille og krem i en uke..
Forsvinner med en gang, men kommer fort tilbake igjen..

Økt utflod er svært vanlig i svangerskapet og er nok med på å lage et perfekt miljø til soppen nedentil..

Heldigvis forsvinner det etter fødselen

Men da kommer alle blødningenen[:'(]

Back
Topp