Underlivskramper! Hjelp!

Puddingen

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Jeg sitter her nå med masse kramper i underlivet. Virker som at det er i livmor åpning, er usikker. Jeg blør ikke og kan ikke kalle det smerter. Bare en smule ubehagelig. Noen som vet hva dette kan være? Er skikkelig urolig for å miste igjen etter en ma og sa [emoji22] er 6+2 i dag!

Jeg kan ikke noe fasit til deg, men jeg ville tenkt at det jobbes bare så lenge du ikke blør eller det blir veldig vondt. :)
Skulle det vedvare over flere dager og du fortsatt har ubehag ville jeg kontaktet legen for en sjekk [emoji106] er det beste jeg kan si til deg [emoji5][emoji5]

Jeg kan ikke noe fasit til deg, men jeg ville tenkt at det jobbes bare så lenge du ikke blør eller det blir veldig vondt. :)
Skulle det vedvare over flere dager og du fortsatt har ubehag ville jeg kontaktet legen for en sjekk [emoji106] er det beste jeg kan si til deg [emoji5][emoji5]
Ok tusen takk for svar. Jeg skal til lege i morgen faktisk. Jeg får se i morgen om det er gått over [emoji5]️

Ok tusen takk for svar. Jeg skal til lege i morgen faktisk. Jeg får se i morgen om det er gått over [emoji5]️

man har gjerne svaret, men når det gjelder en selv så blir man litt blind på løsningene :P godt å ha noen å dele tankene med og få tipsene man kansje gir selv til andre..:)

Back
Topp