Underlivskramper? Hjelp.

Miripiri

Flørter med forumet
Hei!

Er 17+0 i dag og kjenner noen ganger at jeg får underlivskramper. Har kjent det før dersom man har en kraftig mens, så kan man plutselig få vondt i hele underlivet - noen som vet hva jeg mener? Varer kanskje ti sekunder. Men nå kjente jeg det altså i dag, og her for noen dager siden. Er ordentlig ubehagelig. Er det normalt? :wtf

Hei!

Er 17+0 i dag og kjenner noen ganger at jeg får underlivskramper. Har kjent det før dersom man har en kraftig mens, så kan man plutselig få vondt i hele underlivet - noen som vet hva jeg mener? Varer kanskje ti sekunder. Men nå kjente jeg det altså i dag, og her for noen dager siden. Er ordentlig ubehagelig. Er det normalt? :wtf
Det har jeg også og er 16+1! å lurer egentlig like mye selv, men tror ikke det er farlig:)

Ja, det var i uke 16 jeg kjente det første gang. Har lest om kynnere, men det er nok ikke det. Er ikke magen som strammer seg liksom, det er noe lenger ned... Tror ikke det er farlig jeg heller, men lurer jo på hva det er. Var umulig å google også. Rart.

Har også opplevd det. Tenker at det er helt normalt, det driver jo og utvider seg å blir dratt i alle retninger der nede :p

Litt usikker på om eg skal vere i april eller mai, så sniker litt her :) Men har opplevd det samme og gynekologen sier at i likhet med ligamentsmertene komme av at ting utvidast og strekkes :) No er det sagt ut fra korleis eg beskrev det då :)

Jeg har samme problem, og var hos Gyn i dag. Og han sa at det var gudsjelov ikke noe galt med meg eller babyen. Men kjenner man at det presser veldig i underlivet skulle jeg ta det seriøst sa han!

Jeg hadde merkelig krampe følelse i hele underlivet for noen uker siden. Hadde det en hel helg. Kontaktet ikke lege, men var litt urolig. Trodde kanskje det kom av litt hyppige kosestunder...
Våknet på mandags morgen med en skikkelig gravid mage :p Så var nok voldsom voksing på gang da :)

Back
Topp