Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: leoleo
Er det sopp, eller tror du kanskje det kan være ei såpe, skyllemiddel el lignende du reagerer på.
Kanskje du skulle tatt deg en tur til doktormannen?
ORIGINAL: ~Maria~
Åhhh jeg var plaget under hele graviditeten og i 6 mnd etterpå med den jævla soppen [:'(][:@] Know how you feel!
*Men ja. Hvilken såpe bruker du? Eneste jeg fikk lov å bruke av gynekologen var vivag sin underlivsåpe for kvinner. Det er med rette ph for underlivet,og med melkesyrebakterier. Bruker Dr.Greve dusjgelé.
*Ikke bruk g-streng, det er værste en bruker når en har sopp.Har ikke blitt brukt siden før Kaja[8D]
*Sov uten truse om natten. Det kan prøves[:)]
*Når du smører på canesten krem,begynnd fremme i underlivet,og helt bak til rompa.Det gjør jeg[;)]
*Om du ikke blir bra igjen etter 2-3 kurer etter hverandre ta en tur til legen. Da får du noen andre tabletter som du skal svelge. Fordi soppen kan komme opp i tarmene, og de tablettene renser kroppen innvendig. Dét visste jeg ikke!
*På apoteket har de jo også lactal. De funker også faktisk! Takk for tipset[:)]
Ja det var det jeg kom på nå!! [:D]
ORIGINAL: ~AnnHelen~
jeg fikk beskjed fra gu min når jeg var ung at dr. greve ikke var til å anbefale.... var ikke bra for underlivet fikk jeg beskjed om...