underlivs-barbering

TinaCelineeey

Forumet er livet
Som mange andre i norge barberer jeg underlivet, men det blir ALDRI helt glatt >_<'
enten er det små hår igjen på random steder, ellerså får jeg masse røde prikker som blør å ser ut som giga kviser..

HVA gjør jeg feil ????

Barberer meg stående i dusjen, med enten babyolje eller barberskum.
Også har jeg sånn grønn gelè fra kondomeriet som jeg smører på etterpå, som LIKSOM skal hjelpe mot nupper...

Noen tips?

Med barbering blir det aldri helt glatt.. Om du vokser derimot, blir det veldig bra. Og man trenger ikke finne frem høvelen hver eneste dag

men visst man skal vokse - må man vel nesten spare ;P hehe - må jo være så så langt før en vokser ;P ?

barberer meg overhode ikke hver dag, men det går ikke, lite hår generelt - kjedeli i forhold til øyenbryn, men veldig kjekt i forhold til nedentil, og beina ;P

Kommer jo ann på da,barberer du med eller mot hårretningen? Barberer du mot vil det blir glatt,men du vil se mindre pen ut med nupper og sår hud.Barberer du med hårretningen vil det bli pent og det vil ikke klø,men du vil kjenne stubbene når du drar fingrene mot hårretningen.Man må nesten velge der ;) Jeg nekter å ha røde nupper så jeg tar alltid med hårene...

*Becca* skrev:
Med barbering blir det aldri helt glatt.. Om du vokser derimot, blir det veldig bra. Og man trenger ikke finne frem høvelen hver eneste dag

JO  hvorfor får samboern seg helt glatt da? han bruker gilette høvelen sin og bare vanlig dusj såpe. han blir som en barnerompe over kuken liksom. Mens jeg får det aldri til.å ja vokse leggene, de blir så deilig og glatte i flere dager :)

Må også legge til at når jeg har nytt blad og barberer både med og mot hårene, kan jeg få det helt glatt, men bare noen steder. æsj hva skal vi med bush der nå idag :/

Back
Topp