Prinsemamma23
Betatt av forumet
Jeg føler underlivet er forstrekket.. Er det noen andre som føler det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte til føden, fikk beskjed om t det kunne være rier.. Skal til legen å sjekke så skulle han ta avgjørelse om jeg skulle til sykehuset..Stikker litt her og når jeg har mye nedpress.. Er det det du kjenner? Men det svir egentlig ikke.. Men stikker på en måte. Og er hovent sånn ellers.
Oi! Lykke tilRingte til føden, fikk beskjed om t det kunne være rier.. Skal til legen å sjekke så skulle han ta avgjørelse om jeg skulle til sykehuset..
Ja, det håper jeg også.Oi! Lykke tilhåper bebis venter litt lengre
![]()
Ringte til føden, fikk beskjed om t det kunne være rier.. Skal til legen å sjekke så skulle han ta avgjørelse om jeg skulle til sykehuset..
Jordmora så jeg snakket med var litt i tvil om det var sterke rier eller ikke.. For jeg gikk i dusjen å da gikk det litt over..Oi, såpass? Men gjør det skikkelig vondt? Godt at du uansett drar for å sjekke, og skal ikke bagatellisere plager! Bare tenker at da jeg fikk rier sist, så var det INGEN tvil, det gjorde driiiiitvondt![]()
Masse lykke til på føden, og håper baby holder seg inne littegranne til <3
Jordmora så jeg snakket med var litt i tvil om det var sterke rier eller ikke.. For jeg gikk i dusjen å da gikk det litt over..