Underlivet

Hmm.. Kanskje du har sopp? (Blir tørt oppi der)

Kan hende det er sopp ja, som blu ray sier. Høre på apoteket kanskje, eller med legen?

Stikker litt her og når jeg har mye nedpress.. Er det det du kjenner? Men det svir egentlig ikke.. Men stikker på en måte. Og er hovent sånn ellers.

Stikker litt her og når jeg har mye nedpress.. Er det det du kjenner? Men det svir egentlig ikke.. Men stikker på en måte. Og er hovent sånn ellers.
Ringte til føden, fikk beskjed om t det kunne være rier.. Skal til legen å sjekke så skulle han ta avgjørelse om jeg skulle til sykehuset..

Ringte til føden, fikk beskjed om t det kunne være rier.. Skal til legen å sjekke så skulle han ta avgjørelse om jeg skulle til sykehuset..

Oi, såpass? Men gjør det skikkelig vondt? Godt at du uansett drar for å sjekke, og skal ikke bagatellisere plager! Bare tenker at da jeg fikk rier sist, så var det INGEN tvil, det gjorde driiiiitvondt :P

Masse lykke til på føden, og håper baby holder seg inne littegranne til <3

Oi, såpass? Men gjør det skikkelig vondt? Godt at du uansett drar for å sjekke, og skal ikke bagatellisere plager! Bare tenker at da jeg fikk rier sist, så var det INGEN tvil, det gjorde driiiiitvondt :P

Masse lykke til på føden, og håper baby holder seg inne littegranne til <3
Jordmora så jeg snakket med var litt i tvil om det var sterke rier eller ikke.. For jeg gikk i dusjen å da gikk det litt over..

Har du følt det sånn lenge da eller?
Får ikke håpe noe er på gang allerede :)

Jordmora så jeg snakket med var litt i tvil om det var sterke rier eller ikke.. For jeg gikk i dusjen å da gikk det litt over..

Ok! Håper det går over igjen. Jeg kunne ikke klart å gå i dusjen en gang med de riene jeg fikk sist :P Men vet andre som har klart å følge barna i barnehagen med rier, Hehe, så vi har nok alle forskjellig smerteterskel. Min er ikke sååå høy :P

Back
Topp