Underlivet detter ut

vibeke88

Gift med forumet
Føles i hvertfall ut som det, er ikke direkte vondt, men er likevel litt vondt og ubehagelig.
Har ikke hatt bekkenløsning før, kan det være det?
Skal til legen i dag heldigvis;-)
Blir liksom litt nervøs for den lille som ligger der også da:-/
Sorry, måtte bare få det ut:-)

Føles i hvertfall ut som det, er ikke direkte vondt, men er likevel litt vondt og ubehagelig.
Har ikke hatt bekkenløsning før, kan det være det?
Skal til legen i dag heldigvis;-)
Blir liksom litt nervøs for den lille som ligger der også da:-/
Sorry, måtte bare få det ut:)

Uff, dette høres ikke godt ut. Håper det ikke er noe farlig. Lykke til hos legen :)

Høres ikke noe særlig godt ut. Lykke til hos legen. Håper du finner ut av det!

Lykke til hos legen! Kanskje det bare er den lille som presser godt på.. Håper alt er som det skal :)

Lykke til hos legen :)

Legen min kunne ikke si hva det var, fikk høre ett hjerneslag på 140. Så er da noe inni der, ble 100% sykmeldt en uke. Så får vi se neste onsdag, Hehe
Så ble ikke så mye klokere.
Hadde også litt blod i urinen, men det trudde ho ikke var noe.

Bra at du fikk høre hjerteslagene da :) da vet du jo at alt er i orden med den lille :)

Den følelsen har jeg også. Ikke hele tiden, men innimellom. Sist svangerskap var det mest på slutten og siden min første fødsel var så rask var jeg nesten redd for at den andre ville starte med hodet på veg ut. De kaller det nedpress på slutten, og er nøyaktig det. Hvorfor jeg føler det slik allerede nå vet jeg ikke.

Jeg er litt hoven nedentil, og i går kom det litt blod fra endetarmen ved avføring... Hadde dette ved en antibiotikakur i vår, og har vel kanskje en hemoroide. Kjenner ikke noe vondt nå, og gyn sa at jeg måtte regne med slikt i graviditeten.. Mannen sier at så lenge blodet kommer derfra så skal vi være lykkelige! Haha...

Den følelsen har jeg også. Ikke hele tiden, men innimellom. Sist svangerskap var det mest på slutten og siden min første fødsel var så rask var jeg nesten redd for at den andre ville starte med hodet på veg ut. De kaller det nedpress på slutten, og er nøyaktig det. Hvorfor jeg føler det slik allerede nå vet jeg ikke.

Ja! Dette har jeg også begynt å kjenne til. Utrolig irriterende. Føler liksom at jeg må knipe. Vel og bra det, det bare hjelper ikke så mye på følelsen. :p Hvor langt er du på vei? Jeg hadde også masse av dette på slutten og fødte utrolig raskt. Håper ikke det har noen sammenheng, for jeg nekter å føde raskere! :p

Ja! Dette har jeg også begynt å kjenne til. Utrolig irriterende. Føler liksom at jeg må knipe. Vel og bra det, det bare hjelper ikke så mye på følelsen. :p Hvor langt er du på vei? Jeg hadde også masse av dette på slutten og fødte utrolig raskt. Håper ikke det har noen sammenheng, for jeg nekter å føde raskere! :p
13 uker i dag. Ikke jeg heller, avhengig av ferge for å komme til sykehuset så jeg trenger litt tid. :-P Burde vi sjekke det opp mon tro?

13 uker i dag. Ikke jeg heller, avhengig av ferge for å komme til sykehuset så jeg trenger litt tid. :p Burde vi sjekke det opp mon tro?

Jeg skal ta det opp med jordmor når jeg skal til henne. Virkelig.. Jeg fikk beskjed om å ringe "ved minste tegn til fødsel" av fødselslegen som tok i mot jenta mi. Jeg bor ikke langt fra sykehuset, men jeg nekter hjemmefødsel. Men følelsen er litt som om det "utvider seg" hvis du skjønner? Men du som må ta ferge burde i hvert fall forhøre deg :)

Jeg skal ta det opp med jordmor når jeg skal til henne. Virkelig.. Jeg fikk beskjed om å ringe "ved minste tegn til fødsel" av fødselslegen som tok i mot jenta mi. Jeg bor ikke langt fra sykehuset, men jeg nekter hjemmefødsel. Men følelsen er litt som om det "utvider seg" hvis du skjønner? Men du som må ta ferge burde i hvert fall forhøre deg :)
Kan nevne det for jordmor jeg og. Skal ikke dit før den 15. men såpass kan jeg vente om det ikke blir verre :)

Jeg skal til gyn om en uke, så kan jo høre med han og.. For det er en utrolig ubehagelig følelse.

Idag fikk jeg også samme følelsen!! Akkurat samme følelsen som da jeg var I uke 30 med mi første.. skikkelig nedpress, og følte alt skulle komme ut :o hvorfor det starter så tidlig aner jeg ikke.. ekkelt!!
Skal ta det opp med JM på fredag:)

Jeg hadde mye nedpress og ubehag pga hovenhet , åreknuter og blodansammling ( heter det det?)

Det var verre når jeg sto å gikk mye. Det hjalp å ligge med isbiter i et håndkle. ( ja du leste riktig)

Slapp bekkenbunn kan også gi nedpress følelsen tidlig.
Sist var jeg sikker på at ungen kunne tittet ut på slutten:facepalm:
Hadde en rask fødsel da.
Bekkenløsningen gir også vondt i skambenet men gir ikke den nedpress feelingen.

Back
Topp