Underlag i vogn???

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: avelilith

ORIGINAL: Goth.mummy

hehe [:D]
Vet du, det har jeg leita etter selv.. Har funnet svarte på interiør butikker, men de er jo igjen behandla med alt mulig rart [&:] Har funnet lyseblå/rosa på baby butikker da, hehe.. Ikke heelt min stil, men den som leter skal finne heter det vel! Husk også å kjøpe korthåret, så bebis slipper å spise sauehår [;)][8D]

Så hvis noen vet om sorte, korthårete lammeskinn til bebis, WE WANT TO KNOW! :D

Jepp, we want to know!!! Sånn roså/lyseblått opplegg er ikke heller helt min greie!!!

De rosa og lyseblå er ikke ekte.. De som er gule i fargen på barnebutikker er ubehandlet..
Pass på at de ikke er ubehandlet da.. De skal jo ligge med hodene nedi det greiene her så jeg ville ikke kjøpt noe som er sprayet og behandlet med masse kjemikalier..

Hvilket ville du/har du kjøpt da,Vugge? [8|][:)] Har sett de Barnas Hus (både gule og hvite). De burde vel være trygge og bruke i dypvogn? [:)]

Ang dette ikea-saueskinnet som jeg nå har fått i hus... Er det bare hysteri med disse kjemikaliene eller er det virkelig seriøst (feks fra seriøse/erfarne hoder)? Har sett flere bruke det i vognene,så blir så forvirret... [8|][8D] Det sies jo så mye rart idag [:)]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: avelilith

ORIGINAL: Goth.mummy

hehe [:D]
Vet du, det har jeg leita etter selv.. Har funnet svarte på interiør butikker, men de er jo igjen behandla med alt mulig rart [&:] Har funnet lyseblå/rosa på baby butikker da, hehe.. Ikke heelt min stil, men den som leter skal finne heter det vel! Husk også å kjøpe korthåret, så bebis slipper å spise sauehår [;)][8D]

Så hvis noen vet om sorte, korthårete lammeskinn til bebis, WE WANT TO KNOW! :D

Jepp, we want to know!!! Sånn roså/lyseblått opplegg er ikke heller helt min greie!!!

De rosa og lyseblå er ikke ekte.. De som er gule i fargen på barnebutikker er ubehandlet..
Pass på at de ikke er ubehandlet da.. De skal jo ligge med hodene nedi det greiene her så jeg ville ikke kjøpt noe som er sprayet og behandlet med masse kjemikalier..

jammen, de vil vi jo ikke haa uansett.. :P Sorte må jo være ekte, finnes jo sort sau jo! Så jeg syns de burde ha sånt.. Det må jo være kjekkere mtp flekker også eller? hmmh...

Jeg antar at du mener at man skal passe på at de IKKE er behandlet med noe gørr ;)

Ang. sånne saueskinn. Blir det ikke veldig varmt for babyen på sommeren? Jeg har ikke peiling, men ser for meg at man blir svett av ull.. [&:]
Og hvis man har langhåra, tror dere det går an å klippe det litt?

ORIGINAL: kelsi

Ang. sånne saueskinn. Blir det ikke veldig varmt for babyen på sommeren? Jeg har ikke peiling, men ser for meg at man blir svett av ull.. [&:]

Det er skinnets geniale effekt; passer på at det ikke blir for varmt eller for kaldt[:D] Kort sagt....

ORIGINAL: bet

ORIGINAL: kelsi

Hadde heller kjøpt et korthåra enn å prøve meg som frisør på et langhåra et [;)]
Ellers har jeg ligget på skinnet nå siste uken når jeg har ligget på sofaen (noen som overbeviste meg om at babyen blir trygg av å kjenne mors lukt i skinnet) og det har ikke blitt klamt en eneste gang. Ull har en fantastisk varmeregulerende effekt!

Det hørtes ikke så dumt ut :)
Takk for svar. Får se om jeg kjøper et nytt et :)

Takk for svar og fin diskusjon! Skal se om jeg finner en naturlig svart liten lamm.... hvis ikke får jeg invistere i et lyst ufarga et fra barnebutikk.... sikkert fint å ha uansett....

Back
Topp