ORIGINAL: Vugge
ORIGINAL: avelilith
ORIGINAL: Goth.mummy
hehe [:D]
Vet du, det har jeg leita etter selv.. Har funnet svarte på interiør butikker, men de er jo igjen behandla med alt mulig rart [&:] Har funnet lyseblå/rosa på baby butikker da, hehe.. Ikke heelt min stil, men den som leter skal finne heter det vel! Husk også å kjøpe korthåret, så bebis slipper å spise sauehår [;)][8D]
Så hvis noen vet om sorte, korthårete lammeskinn til bebis, WE WANT TO KNOW! :D
Jepp, we want to know!!! Sånn roså/lyseblått opplegg er ikke heller helt min greie!!!
De rosa og lyseblå er ikke ekte.. De som er gule i fargen på barnebutikker er ubehandlet..
Pass på at de ikke er ubehandlet da.. De skal jo ligge med hodene nedi det greiene her så jeg ville ikke kjøpt noe som er sprayet og behandlet med masse kjemikalier..
Hvilket ville du/har du kjøpt da,Vugge? [8|][:)] Har sett de Barnas Hus (både gule og hvite). De burde vel være trygge og bruke i dypvogn? [:)]
Ang dette ikea-saueskinnet som jeg nå har fått i hus... Er det bare hysteri med disse kjemikaliene eller er det virkelig seriøst (feks fra seriøse/erfarne hoder)? Har sett flere bruke det i vognene,så blir så forvirret... [8|][8D] Det sies jo så mye rart idag [:)]