"Underjordiske kviser"

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Seriøst! Jeg har aldri hatt så mange "underjordiske" kviser som nå i det siste. Mest i ansiktet, men har også en på ryggen og noen små kviser ved brystet :( Skulle tro jeg har blitt 14 år igjen! Jeg elsker å klemme, men disse er så vonde og er umulig å få noe ut av :p
Andre som sliter med dette? Noen tips?:)
 
Jeg har også de, mest i panne og på rygg. Elsker også å klemme, men disse er umulige :p
 
Ikke klem! Smør eventuelt litt tea tree Oil på. Kjøpes på body shop :) disse hormonkvisene er det ikke noe å gjør så mye med. Sist fikk jeg millioner av prikker i ansiktet. På alle fødselsbilder ser jeg ut som jeg er tenårings mor. De gikk ikke vekk før det hadde gått noen mnd. Samtidig fikk lillegutt rev i ansiktet hehehe så vi så helt like ut :p
 
Ikke klem! Smør eventuelt litt tea tree Oil på. Kjøpes på body shop :) disse hormonkvisene er det ikke noe å gjør så mye med. Sist fikk jeg millioner av prikker i ansiktet. På alle fødselsbilder ser jeg ut som jeg er tenårings mor. De gikk ikke vekk før det hadde gått noen mnd. Samtidig fikk lillegutt rev i ansiktet hehehe så vi så helt like ut :p
Veldig veldig vanskelig å ikke klemme altså :p haha Jeg bare måååå ;)
Men, skal prøve på den tea tree oil :)
Takk!
 
Store klumpekviser spesielt i panna som det ikkje kjem noko ut av, dei berre er der...lenge..
 
Det må eg definitivt unngå!

Det tror eg e smart :) de går fortere vekk då. Kan jo prøva å smøre lavendel olja på. Det e veldig betennelsesdempende. Tips fra hudlegen te mannen hehe. Han vil ikkje lokta lavendel av åpenbare grunner :D
 
Back
Topp